nonstop Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg har selv venta ca 7 mnd på angel eyes. Jeg maste vel sånn ca 1 gang i uka under hele ventetiden. de kommer om 1 uke, de kommer om 1 uke, de kommer om 1 uke. men fikk da aldri noe som helst jeg da. Tok så kontakt med litt statlige midler. fikk lyktene på 3 uker etter dette ;) Jeg fårstår dem slik at dem tar noen kunder veldig seriøst og driter i resten så og si. Men må du vente en stund og du maser mye. så kan man få HEFTIG rabbatt av dem! en kompis bestillte noe styling osv av dem og endte opp med og betale 3000 kr mindre. men fikk det 5 mnd senere. hørt mye dårlig. og si at powerzone er bra blir vel litt og ta i. selv kommer jeg aldri til og handle noe derfra igjen. Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 vurderte å bestille senkefjærer derfra.. Men tror jeg dropper det nå :pisser: powerzone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg tenker høyt nå. "Har dere hørt om hvitvasking av penger? Jeg undrer på om ikke det er det den butikken der er til" "For hvordan kan dem få butikken til og gå rundt når dem driver på sånn som dem gjør, det ække mulig" Men men, det er bare mine tanker rundt om den butikken der. Jeg har prøvd å handle der selv, men jeg har opplevd akkurat det samme som de fleste andre har opplevd, og hørt akkurat det samme, varene kommer om en uke, og det gikk 4mnd og jeg gav opp. Powerzone ----> :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Bare lurer på en liten ting...Hvis powerzone har så dårlig rykte og alle har hørt mye crap om dem, hvorfor er det mange her på forumet som fortsatt handler hos dem? :rolleyes: Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg