Svessa Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Jobber med å selge bildeler og rekvisita. Noen ganger får vi pussig nok reklamasjoner, men i dag var det en kunde som tok kaka. Kunden kommer bort til meg og vil reklamere på en 12v kjøleboks. Jeg spør om grunn, og kunden svarer at den tapper batteriet hans for strøm... Sommerferien er over og folk trenger penger:hellothere: Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 haha...da hadde jeg bare snudd meg og gått:D fy faen så dumme folk kan bli Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 blir som å levere tilbake den nye bilen fordi den bruker opp bensinen man fyller på... mange glupinger der ute ja!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 HAH, var på bibiloteket i dag for å skrive ut noe. Stilte meg ved skranken MEG: Skulle skrivd ut noe jeg. SKRANKE DAMA: Da må du trykke på skriv ut knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Kaffi got owned :D haha Jobba på kundeservice hos et mobilselskap ifor sommer... Da var det bland annet en kar som måtte ha nytt simkort for hans var brukt opp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Rekner med folk her leser ViMenn, i NR 31, kjøpt i går!?, er det ei heil side med masse forsjellige utspill fra de amerikanske rettsalene. Utroligt morsomt å lese!! Feks. ADVOKAT: Hun hadde altså 3 barn, riktig? VITNE: Ja. ADVOKAT: Hvor mange av dem var gutter? VITNE : Ingen av dem. ADVOKAT: Var noen av dem jenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 I fjor sommer kom en dame for å reklamere på en lysbryter for lampetledning til 17kr. Jeg spurte hva som var galt, og hun sa "Det gikk ikke ann å åpne den, så jeg fikk ikke inn ledningene!" Jeg så tydelig at hun hadde prøvd, for den var full av merker etter skrujern. Spurte om hun ville ha en ny, og fikk svaret: "Nei, jeg tørr ikke å prøve en til, er jo bare dritt jo! Tar heller pengene mine å kjøper noe ordentlig ett annet sted!" Så hun fikk pengene igjen. Senere satt jeg å kjeda meg, og prøvde å åpne denne bryteren. Det gikk greit. Inne i den så jeg at hun hadde rundet av skruene til kontaktene. :P Så der ble jeg lurt for 17kr gitt... :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Fy søren så smålige enkelte folk er! VANVITTIG den siste der! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Stod bak en kar på REMA 1000 for litt siden... Han SERIØST klikka som faen og begynte å kjefte ned kassadama... Grunn: Melkesjokoladen var feilpriset med 1 (èn) krone. Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg solgte oljefylte ovner i en forretning for noen år siden. En dag kom det ei dame innom og spurte hvor ofte hun måtte bytte olje på den..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Stod bak en gammel svenske på BRL i Nordby senteret, han mente at radioen på den nye bilstereoen var defekt. Fikk bare inn Norske radiokanaler og ingen Svenske. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Stod bak en gammel svenske på BRL i Nordby senteret, han mente at radioen på den nye bilstereoen var defekt.Fikk bare inn Norske radiokanaler og ingen Svenske. Nå var jeg ikke helt med...:confused: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 hmm lurer på hvor mye ho kjerringa brukte på å komme seg til butikken for å returnere den bryteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Nå var jeg ikke helt med...:confused: Sikkert fordi Nordby er i Norge, og han fikk bare inn norske kanaler -fordi han var i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Nordby er vel i sverige.. Ligger rett etter grensa http://www.nordby.se/ Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg