ChristR Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Stod bak en kar på REMA 1000 for litt siden... Han SERIØST klikka som faen og begynte å kjefte ned kassadama... Grunn: Melkesjokoladen var feilpriset med 1 (èn) krone. Haha.. Den har jeg også fått.... Jeg: Det blir 16kroner det. Kunde: Det stod 15 på lappen! Jeg: 15,99 ja. Her blir enten kunden sur og babler noe om at man ikke har øre lengre, eller så kjøper de varen... Men noen ganger kommer faktisk denne! Kunde: Da skal jeg ikke ha den! Altså, dette skjer ikke ofte, type 30 ganger på et år ellerno. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Nå var jeg ikke helt med...:confused: Får man inn norske kanaler, er det dekninga og ikke radioen det er noe galt med. Bodde forøvrig ca akkurat på grensa. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jeg får inn svenske kanaler på radio i bilen og jeg bor i Vestfold. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg