HERBIE Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Jeg er redd et slikt sett vil sige og da vil det subbe litt rundt om. Når det gjelder Vmax,cobra og Jom sitt sett så er det samme ulla alt i sammen. Det er også mye enklere å montere et justerbart senkesett. Men om du absolutt skal gå for fjærer og dempere så ville jeg satset på Cobra. De har gode garantier på sine sett. Opptil 5 år mot brudd på fjærene. Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 anbefaller justerbart fra http://www.raceland.no jeg og en kamerat kjøpte derfra. Da får du det utrolig fort!Det gjorde hvafall vi. Han har mye på lager virker det som og. Koster 4900 om jeg ikke tar feil. _Stvit_ og flott..mitt justerer ned til 120mm mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 finner ikke justerbart på siden til raceland. Sendte en forespørsel nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 står ikke på sidene dems nei..må sende mail eller ringe :) sorry, glemte å skrive det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshimura Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Kjøpe meg Koni coilovers til min Golf 3,det har j ikke angret på har aldri hatt mer comfort. Etter min mening er cobra og jom søppel tvers igjennom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jeg hadde ivertfall 60 40 senk fra jom,,, da kunne jeg ha maks 2 personer bak,, hadde på 17" felger,, og det ble svært,, nesten for lavt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg