Egil Andre Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Heisann! Er det noen der ute som har prøv eller hørt ein volvo 850 med simons effekt annlegg? Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Heisann! Er det noen der ute som har prøv eller hørt ein volvo 850 med simons effekt annlegg? ja jeg har :) blir fin lyd men ruster fort:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Andre Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Har gode rabatter på simons gjennom jobben, men eg vil ha tips om andre sine erfaringer!:) så derfor spør eg før eg kjøper! Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Kjøp rustfritt eksosanlegg, av merke Ferrita,BSR,Heico,TME så slipper du problemer med rust og dårlig kvalitet. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke_850_boy Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Ja er enig der!! har simons halv sats på min å det er rustet opp på 1 år :O *møkka anlegg* jg skal til sverige\ferrita å få dem til å lage eksos hele veien fra motor å bak med doble potter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_s_X Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hatt mitt anlegg i 1\5 år. og funker fett enda.. Skal prøve og fjerne bakeste potten en dag nå og se hvordan lyden blir Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hadde simons på min, men byttet til JT Superflow før jeg solgte den. JT'en hørtes bedre ut synes jeg, men var dårlig tilpasset.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Monterte sånn simons-sett på min! Hørte ikke forskjell.. Men nå har jeg tatt av en lyddemper og satt inn et rør, og det hjalp veldig! Ble veldig fin lyd.. Men spent på kvaliteten da.. Får bare følge med litt! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_s_X Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg gjore akkuratt det samme i dag.. Ble litt for mye lyd syntes jeg :P Men er smak og behag da :) Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Andre Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Da har eg montert simons eksos! Syns det blei mindre lyd enn forventet, men det er no ikkje noko sportsbil eg kjører heller! så eg vil sei meg fornøyd:) Enkelt å fjerne den bakre potten hvis eg trenger meir lyd og! Det er no 3 års garanti på simons og da! Så det er no bare te å levere det inn hvis det ruster i filler.... Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_s_X Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 I dag tok jeg og fjernet katalysatoren og satte inn rakarør i stede:P Og tok påigjen bakerste potten.. Likte ikke helt lyden nå. så blir nok til at eg sitter inn en liten lyddemper der katen sku vært. Men litt effektøkning var det :D Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 har rustfritt simons på bilen min, 2,5" hele veien. veldig fornøyd, ikke mye lyd og ikke noe rust enda! finns visst 3 lydkarakterer på de anleggene ifølge han jeg fikk det av (svendsens eksos, lørenskog), så du kan få den lyden du vil. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg