Gå til innhold

4dørers eller 2dørers?

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

skal man ha en kul 3 dørs golf..så røsk iafall ut baksetet... :) less is more som dere sier ! hehe...da kan det bli kult..

men skjønner jo godt at ungdommer vil ha 3 dørs istede for 5dører... er bare at jeg ikke har tenkt noe særlig over det...ser ikke noe negativt i 5dørs golf :)

blir sikkert 3dørs på meg neste gang uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå virkelig noe å henge seg opp i dette med dørene?

Jeg synes 3-dørs ser best ut, men hadde jeg funnet en bra Golf 2 som oppfylte mine kriterier, bare at den ikke var 3-dørs, så hadde jeg gidd faen å kjøpt den.

Å henge seg opp i motor, km.stand, farge, osv er mye viktigere enn hvor mange dører det er.. Synes nå jeg.

Finner du en Golf, så kjøp den, uansett hvor mange dører den har. Det er vel egentlig ikke så viktig?

3-dørs og 5-dørs veier opp for hverandre uansett.. 3-dørs ser vel litt bedre ut, mens 5-dørs er mere praktisk, og jeg antar du snart får lappen eller nylig har fått den. Og du kanskje er den eneste i vennegjengen? Og da skal du ha med deg kompiser? Da er det lettere å få dem med deg med en 5-dører. Om det er jenter du skal ha baki, så kjøp 3-dørs.. Er vel ikke så galt å se pene jenter krype inn ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Er det nå virkelig noe å henge seg opp i dette med dørene?

Jeg synes 3-dørs ser best ut, men hadde jeg funnet en bra Golf 2 som oppfylte mine kriterier, bare at den ikke var 3-dørs, så hadde jeg gidd faen å kjøpt den.

Å henge seg opp i motor, km.stand, farge, osv er mye viktigere enn hvor mange dører det er.. Synes nå jeg.

Finner du en Golf, så kjøp den, uansett hvor mange dører den har. Det er vel egentlig ikke så viktig?

3-dørs og 5-dørs veier opp for hverandre uansett.. 3-dørs ser vel litt bedre ut, mens 5-dørs er mere praktisk, og jeg antar du snart får lappen eller nylig har fått den. Og du kanskje er den eneste i vennegjengen? Og da skal du ha med deg kompiser? Da er det lettere å få dem med deg med en 5-dører. Om det er jenter du skal ha baki, så kjøp 3-dørs.. Er vel ikke så galt å se pene jenter krype inn ;)

Agree, og i en 3-dørs så kan de ikke stikke av;)

1995 Volkswagen Passat CL

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider