Bora2000SR Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Da har jeg gått til anskaffelse av noen veeeeldig lite brukte angeleyes til bilen. spørsmålet er da som følger. hvordan kan jeg bytte pærene som er i ringene? kommer til 3 av 4 på den ene ringen i hver lykt men ikke de andre. er det mye arbeid å bytte?? prøvde å ta av de klipsa rundt men sitter glasset i selve innsatsen eller? sikkrt en helt enkel måte å gjøre dette på men... noen som har peiling på å få tak i klare pærer til disse? mye finere me blankt lys enn den "orginale" parklysfargen i ringene. Lyktene er FK Automotive vist det skal ha noe å si på hvordan pærene skal byttet. var med papirer men ikke på hvordan du bytter pærer..hehe takker for alle svar som kommer!!! Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 jeg har angel eyes fra FK med sort innmat i lampene, jeg og hadde slike vanlige 1,2 w pærer i de men de røyk hele tiden så nå har jeg satt i noe slik "diode" pærer, lyser meget pent og jeg synees det ser bra ut og de passer perfekt til xenon pærer hvis en har det fra før da. (det har ikke jeg enda men) her er et bilde med de "vanlige lysa" og her er et med de nye, men bildet er tatt i litt lyse forhold så de synes ikke så bra her men. og bytte de er litt trevaldig men det går hvis en har ei tynn nebbtang og litt tålmodighet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.doodee Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 hvor kjøpte du disse diode pærene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Ja rayander hvor har du kjøpt dissa ? vil vite.. har akuratt samma problemet med at de går i stykker hele tiden Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 www.dioder.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 har sett der.. men er ikke sikker på hvilke av de inne der som passer Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei sann folens,beklager sent svar men pcn min har kræsja så jeg er ikke så ofte på nett lenger. De er kjøpt på http://www.dioder.no Husker ikke helt hvilken type det var men jeg skal innover og bytte et par av de nå siden det er ei som er røket og ei som er missfarget. kan evt høre om noe grupperabatt hvis det er mange som skal ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 har fått bestillt de jeg skal ha jeg =) de som passer er : http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_25_177&products_id=486&osCsid=8722bfa3b1e55defa1783a543bfec279 Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg