JuB Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hei, her i går når jeg skulle kjørened vinduet på passasjer siden sa det bare "Krakk", så stod ruta helt fast. prøvde å dra det litt ned, så fikk jeg kjørt den ned ca 10cm. Men etter dette er det helt dødt, releet lager klikkelyder som normalt, men hører ikke motoren går. Noen som har erfart det samme? Er det motoren som er gåen, kan den bare ta kvelden på et blunnk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 hmmm..en liten sak ja. Sjekk om releèt gir strøm til motoren. Ellers vil jeg tro at en slik motor ikke koster så mye. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 jeg kan fortelle deg det at den motoren får du ikke kjøpt løst du må kjøpe hele greiene.ta opp dørtrekket ditt å ta en titt se om noe er knekt el vaieren er røket.eventuellt prøv med et nytt rele Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Skal se på dette i helga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Slik jeg forstår det, så pleier vaieren å ruste fordi det ikke er noe dekket for vannet som kommer ned på siden av ruten. Helt sikkert denne. Pleier å skje på Radoer :D Hvis det er motoren så har jeg kanskje en liggende. Så slipper du å kjøpe helt nytt sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Vaieren var røket. Er dette noe jeg får kjøpt på Møller? FIkk bare sjekket dette i fullfart, så lurer litt på hvordan denne egentlig er festet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ingen? Noen som har motor liggende løst å som kan se hvordan denne vaieren er festet, så kanskje det er mulig bare å kjøpe en ny vaier å få festa igjen. Vaieren selges ikke løst nei, skulle ha 3700 på Møller for hele ruklet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 jeg har det du mangler både venstre å høyre side. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 PM sendt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Har alt sammen jeg også til begge sider om du ryker neste også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ikveld fikk jeg endelig tid til å se på dette problemet. Har nå fått demontert motor og vaier, vairene var kilt seg fast i motoren, så slitt seg. Fikk demenotert alle delene, måtte skjære litt i den føringen/skinna som ruta er festet i. Har dessverre ikke bilder, men skal seom jeg kan få lånt et kamera imorgen, så skal jeg forklare så godt jeg kan når jeg er ferdig. Om jeg får det til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Har kjøpt vaier på biltema, 1.5mm tykk, skulle hatt 2mm, men det hadde de ikke. Kjøpt også kjemiskmetall som jeg som jeg skal få løst vaieren med i "spola". Vaieren skal festet over og under "spola" Et par bilder, som er fryktilig dårlige (windows mobil :() Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Møller skulle ha 3700,- Men idag fikk jeg fikset det, med god hjelp fra en kollega :D Alt som trengs er kjemiskmetall, 10m 1.5mm vaier fra biltema og en dremmel. Deler til ca 50kroner :) Jeg skal se om jeg klarer å få tatt noen ordentlig bilder imorgen, så skal jeg forklare så godt jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg