oysts Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Noen her som har prøvd å demontere trelistene som går over dashbord og på dørene? Jeg tar muligens inn en bil med trelister fra tyskland og har lyst å lakke de. Treverk har ingenting i biler å gjøre, og enda værre er det når det kun er en plastetterligning! :) Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Levi_ Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Holdt på å kjøpe en med trelister jeg også, men endte opp med lister i metall-look. Jeg sjekket prisene på nye lister i carbon-look hos Toyota Oslo. Den som går over dashbordet koster 700,- og de på dørene koster 570,-. Det er i alle fall et alternativ til å lakke selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 det er j bare å skru ut en skrue når du åpner dashbordet og "popp" ut sitter i vanlige plast plugger husk å ta av ledningen på baksiden for setebeltene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg