turn-in Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Er det noen som vet hvor det går an å få tak i voks til å bruke på ventildeksel? Jeg kommer til å polere det med Autosol, og vil ha det vedlikeholdsfritt etterpå. Det gjør ingenting om det blir litt brunaktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hvorfor ikke lakke det med klarlakk etterpå? Gasolin.No selger klarlakk for ubehandlede flater, burde funke fint det vel.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg vil ha det likt som innsugningsmanifolden, som er voksbehandlet av en tidligere eier. Den har litt gulaktig alu-finish. Ventildekselet er lakkert svart nå, men lakken har flasset så jeg kommer til å gjøre det helt rent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 http://www.autogeek.net/searchresult.html?catalog=autogeek&query=metal&x=0&y=0 Her finner du mange. Meguiars NXT All Metal Polysh har jeg hørt mye skryt om, den beskytter også mot rust. Ellers så er jo Wolfgang sine produkter ganske interessante, har egen polering og egen sealer. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 NXT All Metal Polish fra Meguiars er så vidt jeg har skjønt bedre enn autosol, dette fordi den legger igjen en beskyttende hinne utenpå metallet etterpå. Det gjør ikke autosol, og det er grunnen til at man må må over metallet så ofte. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg