2fast4u86 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hei! Da jeg kjøpte bilen min, så hadde den en mindre sprekk i frontruten. Jeg tenkte ikke så mye over det, da den tidligere eieren hadde kjørt med denne sprekken i over 2 år. Jeg har for øvrig forhørt meg litt med bekjente av meg, som mener jeg kan få byttet hele ruta av forsikringen med en egenandel på ca 1000 kr. Jeg kan si at en stein traff ruta, noe som resulterte i sprekken. Stemmer det at jeg kan gjøre dette? Må jeg betale egenandel? Kan jeg unngå dette? Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hvis det bare er noe småtteri, så repareres det gratis for deg hos en bilglass-forretning. Ikke egenandel med kasko eller delkasko, hvis ikker ruta må byttes. Ta med bilen og de vil fortelle deg hva som må/kan gjøres. Jeg ser du er villig til å begå forsikringsbedrageri. Hvorfor ikke melde litt utstyr stjålet i samme slengen? F.eks. stereoanlegg, vaskemaskin, fotoapparat og lignende. Det blir mer penger av sånt. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hvis det bare er noe småtteri, så repareres det gratis for deg hos en bilglass-forretning. Ikke egenandel med kasko eller delkasko, hvis ikker ruta må byttes. Ta med bilen og de vil fortelle deg hva som må/kan gjøres. Jeg ser du er villig til å begå forsikringsbedrageri. Hvorfor ikke melde litt utstyr stjålet i samme slengen? F.eks. stereoanlegg, vaskemaskin, fotoapparat og lignende. Det blir mer penger av sånt. Fordi jeg ikke er en så gjennomført svindler, som deg! Der har du svaret. Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Det er ikke nødvendigvis sikkert du må betale egenandel heller, om du har spart opp på "egenandelskonto" eller hva det heter så trenger du ikke å betale noen ting. Det kan forsikringsselskapet finne ut for deg. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hos terra koster det 2000,- og bytte frontrute med del-kasko! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg