Gå til innhold

Veng karosserideler

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Originally posted by nitewlkr

kjøp golf 1 buer og bredd ivei :D

Tenkte jeg bare skulle flytte ut Mk2 hjulbuene litt og sveise igjen mellomrommet..

Aner ikke hvilken metode som er best men er visst en del som har brukt denne metoden.

Har du noen tips så er det bare å komme med dem ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvertfall alle de dela jeg har kjøpt virker utrolig billig i kvalitet osv..

de fleste platene har oxo vært tynnere + at jeg har hatt med med meg en til å tilpasse delene pga dårlig passform..

så min mening er at veng suger big time... men har en ikke et alternativ så må en gjøre det beste ut av det..

synes heller ikke klokkerholm er det spor bedre...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 2 panser fra veng, det ene var bulkete å jævli, det andre hadde en liten bulk, de kommer jo bare med papp på hver side, original kommer i tre eske.

Passformen var også dårlig.

uansett så er det vel grunnarbeidet og lakkeringen som er viktigst for at det ikke skal ruste.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Har kjøpt 2 panser fra veng, det ene var bulkete å jævli, det andre hadde en liten bulk, de kommer jo bare med papp på hver side, original kommer i tre eske.

Passformen var også dårlig.

uansett så er det vel grunnarbeidet og lakkeringen som er viktigst for at det ikke skal ruste.

Kjenner meg igjen der. Veng panseret jeg fikk var værre enn det jeg hadde fra før.. :(

Eat Sleep Volkswagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte noen rustskade deler rundt støtdempertårnet på Commodoren fra Veng! Når de kom sto det Klokkerholm på to av dem, og...det hadde vært mindre jobb å lage delene selv!

Men jeg har også bestilt frontfanger til Fiesta Mk 3 XR 2i fra

Veng (Vreng) og den var veldig bra, men det var jo plast da!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte forskjermer til fiaten jeg hadde før, og de nye hadde bulker på AKKURAT samme stedet som de gamle...bestilte tre ganger før jeg fikk noen uten bulker... tror forresten at veng delene er bedre enn fiat originaldeler. Der er de jo ikke grunnet engang når de kommer...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider