Mondeo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by suggen Bestilte forskjermer til fiaten jeg hadde før, og de nye hadde bulker på AKKURAT samme stedet som de gamle...bestilte tre ganger før jeg fikk noen uten bulker... tror forresten at veng delene er bedre enn fiat originaldeler. Der er de jo ikke grunnet engang når de kommer... Fabrikert I Andre Tanker Alt er bedre enn det.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 he he... word... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Mk2-16v Tenkte jeg bare skulle flytte ut Mk2 hjulbuene litt og sveise igjen mellomrommet.. Aner ikke hvilken metode som er best men er visst en del som har brukt denne metoden. Har du noen tips så er det bare å komme med dem ;) sveise på golf 1 buer "utenpå" de orginale golf 2 buene.... ligger en golf 2 til salgs på forumet (blå 4 dørs) med slike skjermbuer thumpsup Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Fikk skiftet venstre hjulbue bak fra Veng, samtidig som høyre bakskjerm (org. Opel) ble byttet. Veng bua har allerede begynt å ruste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Kjøpte helt eksosanlegg derifra for et par måneder siden, og har vært veldig fornøyd. Men oppdaget i går at det har begynt å lekke i et feste som er sveisa på. Dro ned og fikk nytt anlegg i.l.a. dagen. Ikke best kvalitet, men jævlig god service og gode priser! Veit eksosanlegg ikke er karosseridel, men tenkte bare å dele erfaringene med andre. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 ..har aldri hatt problemer med veng hverken deler eller service ( oslo)...:) og 43% rabatt hjelper mye oxo!;)EDIT: ..eneste er at på noen skjermer er det ikke stanset hull til blinklys..noe som bare har letta arb. mitt på mine prosjekter, sikkert kjedelig for andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg