Gå til innhold

960 95'->, har den samme innpress som feks 240/740?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Mulig det er homoinpress, men bilen er mye bedre å kjøre med multilink og den nyere forstillinga.

Har både 940 og 960 95 mod og det er stor forskjell på komfort og kjøreegenskaper når det er orginalt.

Hvorfor ikke slenge på R felger hvis en har homo innpress?

:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tvil om at det er gromt med kant felger på 960, men sjekk utvalget av felger da! Med 43 impresset så åpner en stor verden seg med mye felger

vil påstå utvalger er en hel del større med gamle inpresset! da er det en med spacer, så har en alle boltsirklene å velge mellom! med nye inpresset, så er jo ikke utvalget større enn det som er med 5x108, og det "riktige" inpresset+-, er jo ikke mye som er over 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal det være kantfelger må det være god plass utover,de kantfelgene som har buede eiker for å få til brei kant på felgen er lite pent..eikene skal være så rette som mulig.

jeg må både bredde bilen og korte akslingen for å få på mine felger..Er litt entusiastisk når det gjelder felger tror jeg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal det være kantfelger må det være god plass utover,de kantfelgene som har buede eiker for å få til brei kant på felgen er lite pent..eikene skal være så rette som mulig.

jeg må både bredde bilen og korte akslingen for å få på mine felger..Er litt entusiastisk når det gjelder felger tror jeg..hehe

He, he... Du kjøper vel først felgen og så bygger du bilen etter den :partyon:

Gjør som Ford - kjøp Volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider