Dammed Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Kan jeg fjerne denne plastikk "duken" på døra, eller må den være der? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Plastikken er der for å hindre at det kommer vann på dørtrekket. Det renner alltid litt vann inn ved glasset, og drenes i bunnen av døra. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Om du skal tette igjen hullene i døra med dempematte kan du ta den bort. Skal du ikke det må den være der, men jeg vil absolutt anbefale deg å gjøre det når du uansett først er i gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 hvordan skal jeg tette det stor hullet igjen? Bare bruke en gigantisk bit av dempermatta? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 litt dyrt å bruke dempematte til det vel? :P bruk plastik du.. så bare limer du det fast der det satt fra før :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg