Celica lover Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Nå har jeg kjøpt meg stp vibroplast! men er det no spesiel måte å legge det på, eller skal jeg bare dekke hele flaten (bagasjerommet)? Å hva med reservehjul "gropa"? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 dekk ALT.. og kjør gjerne på med 2 lag.. sjekk prosjektråden min, så ser du mye STP produkter der ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 kan ikke si jeg fant så mye på polo prosjektet, men hva heter de andre??? hva er det egentlig stp vibroplast gjør? er det hindre vibrasjoner i karrosseriet? ("vibro"plast) :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=610&page=40 les derfra og utover :) jeg har brukt vibroplast, bomb, bitoplast og splen :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Sånn?! blir dette bra? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 det der er vel ikke vibroplast? :P viktig å klemme ut alle luftbobler.. dempe NEDI brønnen og.. biltema matter anbefales ikke, da disse suger vann og lager rust :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Idag skal jeg få metallramma... så vi får se om det blir noe update i løpet av de neste dagene... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hehee.Morsom tråd å lese gjennom med all denne diskusjonen;-) Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 men vil ikke forsterkeren stå påslått da? trekker ikke det strøm? å hvis jeg skal ha en knapp i dæshbordet, hvor skal sikringen være da?bruker 6mm ledninger fra prosonic som jeg renger med holder! hei,vist du vil at du kan spille musikk med bilen av og ikkje vil at cdspilleren skal nullstille seg etter du har stilt osv..og har slått av og på tenning/bilen, koble til en strømledning fra batteriet til cdspiller (rød farge som regel, og jordinglednig fra cdspiller (svart) til karosseriet.men husk å slå av cdspiller/ta ut cdspillerdekselet.. heilt vist den ikkje ska tappe strøm.. har lagt opp sånt skjøl og det går fint., blå tynn lednig fra cdspiller= remote, remoten til forsterkeren bak + kabel med sikring fremme med batteriet og bak til forsterkeren. jording fra forsterkeren til karosseriet. og koble til høytalere riktig og peis på. eller ta det litt roligt i bynnelsen:) mitt forslag. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 når kommer neste sprell fra deg da:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hmmm... tror jeg får lagd den metallramma innen 2 uker... så vet jeg vel ikke helt?! kan ta sin tid! Men det blir update nå det kommer!!!:D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 JA!!! da var det tid for update... ikke store saker men... Kjøpte meg et digitalt volt o'meter :P som jeg skal få montert i dæsjen! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 til de subbene jeg har tenk meg så er det jo et data blad... noen som vet om dette ser bra ut? altså med tanke på subbene! Og er det noen som kan si meg hva noe av det greiene står for? http://www.proson-av.com/download/datablad-bilelement-10-tum.pdf Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 det der er T/S parametere.. du trenger de for å regne ut måla på kassa di.. btw. skal du seriøst ha de subbene der? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 det der er T/S parametere.. du trenger de for å regne ut måla på kassa di.. btw. skal du seriøst ha de subbene der? :p tror nok det ja... skal ha de for "looks" og ikke for så mye effekt... men finner du noen beder som ER blå, så kan det fort hende jg tar de i steden! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg