klovnster Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 hva er vitsen om du ikke kan spille noe som ligner på lyd me de? :p skal leite litt etter blå til deg nå :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Audiopipe TS-PR12BL - Blå! - 750W 12 Subwoofer | FINN torget de er ENORMT mye bedre :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Audiopipe TS-PR12BL - Blå! - 750W 12 Subwoofer | FINN torget de er ENORMT mye bedre :) men nå er det vel sånn også at jeg skal ha 2 stk. 10" men hva med pioneer TS-w251r liker de jeg! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 de er vel ikke blå? ville heller hatt audiopipe 12" hvis alternativet var proson 10".. eller.. hadde heller vurdert å droppe sub fremfor den du skal ha :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 de er vel ikke blå? ville heller hatt audiopipe 12" hvis alternativet var proson 10".. eller.. hadde heller vurdert å droppe sub fremfor den du skal ha :p de er blå de! http://www.pioneerelectronics.com/B2B/Premier+Car+Electronics/Subwoofers/Pioneer+Models/TS-W251R?tab=D eller andre typer fra audio pipe da... Audiopipe TSPR10-BL High Power Car Woofer (Blue) (Sold Singly) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 alt annet enn proson hvertfall ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Altså, hvem kjøper subber KUN pga utseende? Jesus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Klovnster.... vet du om noen butikker i norge som kan få tak i audiopipe eller? tekter jeg går for TSPR10-BL de hadde en rimelig pris! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 dreamtm.no Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Altså, hvem kjøper subber KUN pga utseende? Jesus. tenkte jeg og... liksom viktigere at fargen er blå, siden de ørtentusen elementene han har i bilen er blå, enn at de faktisk er grei kvalitet på de:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Endelig en ordentlig update!!! Nå har jeg endelig fått metallramma! jeg har festet deler av sub kassa og driver med forsterker kassa... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Ja... nå har jeg fått satt på resten av delene. festet forsterker-kassa til basskassa og ramma. så har jeg festet basskassa til ramma. forresten (til dere som lurer) så har jeg satt tegne-merkene for hull på innsiden med vilje. det var noe som var feil tegnet på den så jeg starter på nytt! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Nå har jeg lest gjennom tråden, og fått mange gode latterkick. Hvor mye har du brukt på dette "anlegget" til nå? vil tro du kunne fått et greit frontsett for den prisen. Blir kassen din mange liter? å bygge med glasfiber er vel noe du må vente litt med tror jeg, koster mere enn du tror, og det er mere arbeid enn det ser ut til. lykke til vidre! :) Uansett, lykke til vidre med prosjektet. h Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Nå har jeg lest gjennom tråden, og fått mange gode latterkick.Hvor mye har du brukt på dette "anlegget" til nå? vil tro du kunne fått et greit frontsett for den prisen. Blir kassen din mange liter? å bygge med glasfiber er vel noe du må vente litt med tror jeg, koster mere enn du tror, og det er mere arbeid enn det ser ut til. lykke til vidre! :) Uansett, lykke til vidre med prosjektet. h jeg har vel ikke brukt mer enn 6000 kr eller no... :P kassa kommer vel på ca 85-95 liter... har en update i dag! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Så tok jeg med greiene inn, dro til Bygg maker og kjøpte mer MDF og så rett hjem for å starte å bygge... fiksa sideplater og driver med bakplaten... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg