Celica lover Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Snart fredig... nå mangler jeg nesten bare subbene igjen! men det kan ta sin tid etter som at dreamtm ikke får de inn før til våren/sommeren... dette er sånn ca hvordan jeg tror det kommer til å bli. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ja nå er det en stund siden sist... Å det er jo fordi jeg driver å bytter deler så jeg kan få den EU- godkjent... Men etter påske tenker jeg at jeg starter igjen! Nå har jeg også kjøpt med tykkere forsterker kabel... fra 10mm2 til 20mm2... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hvorfor gidder du ta deg bryet med å skifte hvis du ikke har tenkt til å skifte til noe a'la 50mm2? må jo skifte igjen snart uansett da.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 og i alle fall med den forsterkeren på 10000W! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg tror nok ikke jeg tenger så tykk... det er jo bare snakk om rundt 40-50A men lurer på om jeg skal sette en forsterker mellom spiller og fronhøytalere... og siden rca på spillern er opptatt, kan jeg da bruke en slik? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Nei,bruk to Y splitt istedet.(fra 1stk phono,til 2stk phono) Hvis du har phonoutgang på spilleren din da. Anbefaler også at du brokobler to av forsterkerkanalene,til subwooferene. Da får du litt mere trykk på di. Siden din forsterker ikke er spesielt kraftig,så bør du passe på å kjøpe et subwoofer element som er lettdrevet(høy følsomhet)helst noe over 90db. Du bør også satse på kun en sub,og ikke to,da din forsterker som sakt ikke er så veldig kraftig. Lykke til videre med prosjektet dit. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Her er min konklusjon: - Du kunne fått mye godis for 6000,- - Du kommer til å stryke på GK Elektro.. Men gud, ikke la meg drepe lysten til å bygge! Det er hærlig å se folk ha det morro og kose seg med bilstereo! Ville kanskje brukt litt mer tid på research på temaet.. For som sagt kunne du fått mye bra utstyr for de pengene du har brukt hittil! MDF i dine kvanta hadde jeg aldri betalt for på Byggmakker, jeg ville forlangt å få avkapp og rester gratis! Bare ett lite tips! Keep up the good work! ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Her er min konklusjon: - Du kunne fått mye godis for 6000,- - Du kommer til å stryke på GK Elektro.. Men gud, ikke la meg drepe lysten til å bygge! Det er hærlig å se folk ha det morro og kose seg med bilstereo! Ville kanskje brukt litt mer tid på research på temaet.. For som sagt kunne du fått mye bra utstyr for de pengene du har brukt hittil! MDF i dine kvanta hadde jeg aldri betalt for på Byggmakker, jeg ville forlangt å få avkapp og rester gratis! Bare ett lite tips! Keep up the good work! ;D Jeg har nok kjøpt dårlig utstyr, fordi jeg ikke viste så mye om ting da... men de MDF platene jeg kjøpte var kapp... du får jo ikke akkuratt 2 m2 MDF for 50 spenn til vanelig... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Stund siden sist nå! har ikke hatt tid til så mye stereo etter som at jeg heller prøver å få fikset det mekaniske på bilen.. men har gjort noe... :P Fiksa topplokket til basskassa og bolta fast 6x9 kassene! så uansett hva dere sier kommer de ikke av! XD har lagt dempematter rudt boltene så de ikke skraller... har også lakka understellet (dette var bare 1. strøk :P) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 så ble høytaleren i front døra da... litt "jalla mekk" men :P skal he en litt høyere opp også! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 nyeste 3d tegninga også :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinnes1 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Stileg detta, ikkje bry deg om va andre seier, er du fornøyd sjøl så er de bra nokk. hadde forseten 6 10 toms elementer fra bil tema bak i min Audi a6. dei var 150 watt kvar. og dei bleste 147.8 db på DBdrag på rudskogen. og de var med ein netthandel forsterker som sko vera 4*1000w. uscarver. funka somk faen for de om de er billigt ser dere.. hehe Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 ser da bra ut dette:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 :D bruker en UsCarvor forsterker selv... har den under sete forran til fronthøytalerne for å få mer justerings muligheter :) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Off; flere som har bitt på UScarvor-trenden? Seriøst; de forsterkerene er farlige! En kompis for noen år siden hadde en, og den tok FYR bak i bagasjerommet når han spilte vanlig! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg