Gå til innhold

Prev. bagasjerom annlegg!

Ranger emnet


Celica lover

Anbefalte innlegg

Off; flere som har bitt på UScarvor-trenden? Seriøst; de forsterkerene er farlige! En kompis for noen år siden hadde en, og den tok FYR bak i bagasjerommet når han spilte vanlig!

 

hørt mye om dette... men for meg er det bare rykter... ihvertfall inntil jeg brenner ræva mi når den tar fyr under sete... :D

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørt mye om dette... men for meg er det bare rykter... ihvertfall inntil jeg brenner ræva mi når den tar fyr under sete... :D

 

selv om det bare er rykter er det sant... hadde samme driten selv og den brant også. kjedelig når det er svidd teppe rundt hele der forsterkeren har stått. og det kan gå riktig galt.(hvis du ikke følger med) ville seriøst heller handla på dynabel.no der er det ganske billig og du får så sinnsykt mye mer for pengene!!

 

Mvh

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Haha, dette er nødt å være en soleklar kandidat til bilforumets

"Player-hater" tråd nr1.

 

drit i hva folk sier når di ikke klarer og komme med konstruktiv kritikk eller noe annet fornuftig:fingers: . men hør på di få som har noe fornuftig å si:thumb

Å gjøre ting selv er hva man lærer av, og så kan du bygge noe ordentlig gromt når lommeboka er klar for det;)

 

 

-Rtbuggie

her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter

SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq

GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er nødt å være en soleklar kandidat til bilforumets

"Player-hater" tråd nr1.

 

drit i hva folk sier når di ikke klarer og komme med konstruktiv kritikk eller noe annet fornuftig:fingers: . men hør på di få som har noe fornuftig å si:thumb

Å gjøre ting selv er hva man lærer av, og så kan du bygge noe ordentlig gromt når lommeboka er klar for det;)

 

 

-Rtbuggie

 

:D nettopp! hehe... kommet litt lengre da... så nå kommer det bilder :D

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår