Celica lover Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Gleder oss til flere bilder vettu!Det er 2'er golf du har? Lyst på lyktelist kanskje? Har en kamei list liggende i bagasjen av bilen om dagen.. den kan du få riiimelig billig! Det golf 2 vett :) har sånn list jeg :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Mkey.. Kjør på med bilder nå! ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Da har jeg gjort litt mer med kassa for å gjøre den ferdig :) Har limt, tatt på silicon og "isolert" innsiden... fiksa ferdig VW emblem :D Har også skaffet meg rustfrie plater til å ha i forsterker kassa... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 blir jo ganske bra utsenemessig ivertfall :) tøft med vw logo'n ;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 her er noen av bildene jeg har glemt å ta med... det er sånn det blir når jeg blir ferdig (trekt i sort filt) :D gøeder meg... har greid å kræshe bilen nå da... så må fikse det først :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Synes sub-elemtene så røde ut jeg men? stilig prosjekt du har her iallefall! blir du å se ved tyrigrava ved tusenfryd etterhvert? hadde vært artig å kunne skue bilen på nært hold også! Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Synes sub-elemtene så røde ut jeg men?stilig prosjekt du har her iallefall! blir du å se ved tyrigrava ved tusenfryd etterhvert? hadde vært artig å kunne skue bilen på nært hold også! Ja... de elementene er røde... men det er bare midlertidige da ;) kommer vel noen turer bort på tyrigrava ja :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg