Gå til innhold

Prev. bagasjerom annlegg!

Ranger emnet


Celica lover

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker du Vampire til høyttalere også?

Har sett en rimelig bra 12" sub fra dem, og faktisk rimelig bra vekt på den. Har stor aluminiumsramme og stor magnet.

DSC00138.JPG

 

Tenkte å kjøpe ett par sånne selv, men som sagt rimelig skeptisk hehe..

 

jeg bruker proson høytaler, etter som at det er et nybegynner/lavbudsjets anlegg! men har syk lyst på 2stk pioneer ts-w301r men da må det nok bli inport fra USA!

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke innlegge ditt før nå... men jeg tviler, det er et lisens program som jeg fikk på skolen for teknisk tegning og det er ikke mulig å sende eller noe...

 

 

skjønner.

 

så ut som et meget hendig prog. Har brukt sketchup litt, men synes det er litt tynt..men så er det jo gratis å da..

 

over til prosjektet ditt, du tar kjøling seriøst ser jeg!

men som nevnt her er det nok ikke noen god løsning å hente kjøling til forsterkeren inni sub kassen. Å dersom du går for den løsningen så trur jeg ikke du trenger de viftene, vil tro subben flytter luft nok.. men akustisk sett er det sikkert ingen genistrek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner.

 

så ut som et meget hendig prog. Har brukt sketchup litt, men synes det er litt tynt..men så er det jo gratis å da..

 

over til prosjektet ditt, du tar kjøling seriøst ser jeg!

men som nevnt her er det nok ikke noen god løsning å hente kjøling til forsterkeren inni sub kassen. Å dersom du går for den løsningen så trur jeg ikke du trenger de viftene, vil tro subben flytter luft nok.. men akustisk sett er det sikkert ingen genistrek

 

jeg har ikke tenkt til å ha de inn til bassern lengere... så det blir nok ut i det fri (bagasjerommet)

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff.. de neonrøra blei ikke bra :P... neonrør skal ikke synes.. det er en gylden regel med neonlys...

 

jeg vet ikke hva du tror??? eller om du bar kødda men det er ikke sånn det ser ut! jeg skulle bare ta et bilde hvor alle lysa mine var med! :P det kommer ikke til å synes...

Nå har jeg snart limt sidene også!

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ser ut som at du har sett mange Vampire produkter... så har du noen bilder av div. ting???

Vel, jeg har egentlig bare bilde av den basseren der... Alt det andre ser helt normalt ut :) Kan legge ut bilde av fronten på den bassen når jeg kommer hjem fra jobb igjen :)

Og mulig jeg tar en snartur innom der dem har/hadde Vampire for å ta litt flere bilder når jeg får igang bilen min, noe som forhåpentligvis skjer i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ skal på batteri med en sikring max 20 cm fra batteriet, remote kan du koble til spilleren og - i karosseri. helst bruk en tykk - kabel og pass på at det er god kontakt til karosseri.

 

men vil ikke forsterkeren stå påslått da? trekker ikke det strøm? å hvis jeg skal ha en knapp i dæshbordet, hvor skal sikringen være da?

bruker 6mm ledninger fra prosonic som jeg renger med holder!

P1050231.jpg

P1050229.jpg

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår