Celica lover Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Haha, som om ingen har hatt en firkanta kasse med vifter i hver ende før... Jeg og en kompis laget en slik til en forsterker for 4-5 år siden, og det var sikkert inspirert av noe vi hadde sett før! det var jo ikke det jeg tenkte på da... det var liksom det at han startet like etter meg... men kan vi glemme det nå eller?!!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 neon liker jeg! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 jeh skjønner ikke hva som er så fett med neon, men smaken er som baken eller no..... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Jeg må le!!! jeg ler så høyt at jeg ramler av stolen:hammer den forsterkern der? 10.000w Hvilken sikring er det på den? er vel 80w eller noe heile jævelskape? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 turbo_dos: er nok 1000watt i denne.. en null for mye Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Når du først skal ha neeon, ville nok jeg ha satt de noe høyere så de lyser over forsterkeren. Og vær så snill å si at du skal ha noe under forsterkeren, så ikke den kjedelige treplata synes! Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Når du først skal ha neeon, ville nok jeg ha satt de noe høyere så de lyser over forsterkeren. Og vær så snill å si at du skal ha noe under forsterkeren, så ikke den kjedelige treplata synes! veggene er jo ikke så høye så han får jo ikke hatt dem høyere opp :P for det første så kommer ikke treplaten til å synes så skjønner ikke hvorfor han skal ha det... men jo han skal ha noe... han skal ha speil så lysene reflekterer og da lyser lysene bedre... hadde du sett litt på de andre sidene i tråden hadde du sett det :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 hadde du sett litt på de andre sidene i tråden hadde du sett det :) Det er oppskrytt =P Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 turbo_dos: er nok 1000watt i denne.. en null for mye 1000watt? Den er oppgitt til 6x80watt i 4ohm.. Sikkert dynamisk effekt det og:p kan vel sikkert regne med 30-50 "skikkelige" watt i hver kanal.. Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Nå svarer jeg for alle sammen!!! ok... først. jeg skal lage metallplater til å ha på alle sidene! Jeg skal høyne kanene med 2cm så neon lysene komme over! å til slutt, forsterkeren... jeg har tenkt til å bro koble noen av høytalerene... total effekten er på ca 500 rms. watt!!! + det er 40A sikringer... fornøyd? ikke det... nei vel! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 aldri i verden om den yter det :p men bare si ifra, så kan jeg måle ekte rms watt for deg, så får du et skikkelig svar :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 celica_lover er sinna :P...... klovnester.. var noen som regnet ut detta...de målte maxwatten da :P.. mente den kom på 1000w max... husker ikke rms men.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 aldri i verden om den yter det :p men bare si ifra, så kan jeg måle ekte rms watt for deg, så får du et skikkelig svar :) Ja gidder du eller? aner ikke hvordan man finner ut rms. eller hva det er :P men kan jo grunnleggende elektro da... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 celica_lover er sinna :P...... klovnester.. var noen som regnet ut detta...de målte maxwatten da :P.. mente den kom på 1000w max... husker ikke rms men.. Det må jo måles, ikke regnes ut :) Hadde vært morro og se hva den yter egentlig, test den klovnster :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 JAJA!!! da har dagen kommet... jeg har fått meg bil:D det er en Golf 1992 m.o.d (passer perfekt!) :D:D:D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg