andre89 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 hva skjedde med celica da, fått inntrykk av at det var det du skulle ha. nå må du begynne å bygge og legge ut masse bilder, så får vi se om dette noen prosjektet ditt blir noe bra da. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 JAJA!!! da har dagen kommet... jeg har fått meg bil:Ddet er en Golf 1992 m.o.d (passer perfekt!) :D:D:D Fordi du og er fra 1992? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Den ligner nesten på min! Men min er jo penere da..:P hihi.. Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Fordi du og er fra 1992? Nei! Jeg er 90. men den passet perfekt til stereoen jeg bygger!!! Ja nå skal det f... meg bygges!!! skal forresten legge inn et relè og en bryter til forsterkeren, så jeg kan velge om jeg bare skal høre på høtalerene fra spilleren, eller hele driten!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hva skjedde med celica da, fått inntrykk av at det var det du skulle ha. nå må du begynne å bygge og legge ut masse bilder, så får vi se om dette noen prosjektet ditt blir noe bra da. Jeg har nok ikke rå til en celica før jeg få meg fast jobb og blir ferdig med utdanningen min... :p Men det er jo ikke mere enn 3år til da :P hehe... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Ja.. da har jeg tegnet en 3d tenging av hvordan bagasjerommet mitt blir... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hvorfor ikke koble høyttalerne til forsterker og? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Jeg kobler 2stk 4" og 2stk 5,25" på ISO'n på spilleren og så tar jeg 2stk 6x9" , 4stk 6,5" (brokoblet) og 2stk 10" på forsterkeren!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hvor skal du ha alle høytalerene????? Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 samme lurer jeg på:) kunne fått bedre lyd med ET frontsett, real forsterker og en 10". men det kommer jo til å se bra ut da!? virker som det er utførelsen som ligger i høysetet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 planlegger!!! har laga bryter brett... skal stå der hvor askebegeret er! skal legge sånn carbon greier forran... skal også legge inn et relè til forsterkeren! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 samme lurer jeg på:) kunne fått bedre lyd med ET frontsett, real forsterker og en 10". men det kommer jo til å se bra ut da!? virker som det er utførelsen som ligger i høysetet? det er vel mest for show ja...:P men det fuker jo fint da...:D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 og så tar jeg 2stk 6x9" , 4stk 6,5" (brokoblet) og 2stk 10" på forsterkeren!!! Kan du beskrive den litt bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 More is less :D:D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Kan du beskrive den litt bedre? Jeg har en 6ch. forsterker hvor jeg skal koble: ch1. 6x9" ch2. 6x9" ch.3 6.5" + 6.5" ch.4 6.5" + 6.5" ch5. 10" ch6. 10" bra nok? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg