Celica lover Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Idag koblet jeg ISO greiene og la ledninger ut til dørene! Bytta luft filter, kjøpte olje filter, rygge lys :P og et "carbon" girspak trekk. Jeg støvsugde hele bilen også... bilder kommer imorra! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Jøss, bilen din kommer jo til og lyse opp som ett jævla juletre med alle de lysene :D Men jeg gleder meg jo til og se det ferdige resultatet, tror det kommer til og bli bra jeg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Jaja... nå har jeg fått gjort litt mer... Jeg har satt på det ny oljefilteret, kjøpt nye tennplugger og kjøpt litt jalla interiør greier... Grunnen til jeg byttet luftfilter! "carbon" :D skal også kjøpe carbon brekk og girknott... Amp. meter... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Da har jeg lagt strømledninger til forsterkeren... og montert amp. meter! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Stund siden sist... Har nå kjøpt Blue-led: vindusspylere og fot ting greie sted lys?!(der man har beina) Har også strippa hele bagasjerommet. Så nå skal det bygges:P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Da har jeg kjøpt MDF plater til sub kassa... så når er det måling og liming som bare faan... nå er det på tide å kanskje komme igang ordentlig?!! Nå er det blitt masse "caron" i midtkonsollen også:P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buoyen Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Dritkult med karbon! Hva betaler folk for MDF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 drit kult, kanskje jeg skal ordne no sånt i bilen min også? :P Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Dritkult med karbon! Hva betaler folk for MDF? tror det er noe rundt 300kr på m2... men jeg fikk rest for bare 50 spenn :D:D:D takker for komplement!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 fått lada opp battriet:D da blir det lys! Fot greiene:P Panser lysa! Byterbrettet... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Harryfaktoren er på topp ser jeg:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 SEFF!!!:D:P :eddie hehhe... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Da har jeg prøvd å finne ut hvor alle høytalerene skal være... er det noen som har noe veldig i mot dette??? for tror det er det eneste stedet jeg får plass... det er 6,5" på bak døra! Hva synts dere... skal jeg bruker dekslene eller ikke??? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg syns det er finere uten deksla, men har du med deg folk i bilen, som sitter litt urolig, gjerne fulle folk, så har du ikke noe høytaler lengre.. Litt tøft med neonlysa da;) Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Blir neppe så mange fulle folk så det kan fort hende at jeg går for å ikke ha deksler... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg