klovnster Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 mye penere med deklser, da de høytalerne der var veldig stygge :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 enig med deg klovnester... hehe... altså.. nå har du jo veldig mye blå neonlys da så kanskje det passer med blå høytalere?.. men da haddde jeg modifisert det dekselet så det ihvertfall dekket der hvor skruene sitter.. den ramma rundt selve høytaleren liksom... hvis du først skal ha det litt harry så hvorfor stoppe med å lage det mere orginalt? :P.. hehe.. men hadde det vært meg hadde jeg satt på dekselene... men men Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 da har jeg fått kappet hull i dørene og satt inn høyalerene... Men så lurer jeg på en ting... skal jeg har noe bak høytalerene, noen form for isolasjon??? dørene: Dører + høytalerene... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 nå har jeg startet med dørene forran... fant en fin liten løsning for den ene høytaleren... I morra skal jeg montere ferdig bak dørene...:D gleder meg! Men trenger isolasjon i dørene!!! kan man bruke sånn sort matte som er under de øverste mattene man har på tak på hus???:P prøver å finne en billig måte, som ikke er for vanskelig og skaffe... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectrex Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Har et sett med sånne Proson som du monterer.. gav 150,- for dem helt nye. Lyden er jo etter prisen. Ikke bra. Kjøpte dem for å ha lyd i det hele tatt mens man venter på neste lønning. Noen liker å bruke halve budsjettet på å få bilen til å lyse som et juletre, andre bruker det på høyttalere. Hver sin smak I guess. Lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 du har tydeligvis ikke forstått det du? han forbereder seg til jul:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Idag kjøpte jeg asfaltmatter som jeg skal montere imorgen... jeg la også "min lille carbon look" på front høytaleren... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Går utifra du skal tilpasse karbonplaten? Den stikker jo langt under resten; så litt merkelig ut :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 ja... hadde tenkt å skrive det igår men gadd ikke... jeg skal varme den opp og bøye den på undersiden...:D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 tror det hadde blitt best om du hadde funnet deg et deksel som hadde skjult høytaleren, som du hadde gjort her, ser mye bedre ut ser litt smårart ut det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 pågangsmot er det her ser jeg ..... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 jaja... last update! nå har jeg endelig satt inn de jævla bakdørene! etter masse setress med asfaltmatter og plast-isolasjon, har jeg fått det til! har også lagt merke til at Tittelen på tråden ikke helt passer... men det skal nok skje noe med bagasjerommet om ikke lenge også! :P uten deksler med deksler det er heller ikke lenge til at frontdørene også er ferdig... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 he he, en rullende biltema katalog. blir litt for mye harryfaktor for meg det der, men har troa på kassa bak etter tegningen din. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 he he, en rullende biltema katalog.blir litt for mye harryfaktor for meg det der, men har troa på kassa bak etter tegningen din. ikke helt biltema men... det er jo et lavbudjets prosjekt da! :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 biltema er jo faktisk litt råere ;) praktisk å ha den ene høytalern til å spille inn i baksete eller? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg