Gå til innhold

Prev. bagasjerom annlegg!

Ranger emnet

Celica lover

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

enig med deg klovnester... hehe... altså.. nå har du jo veldig mye blå neonlys da så kanskje det passer med blå høytalere?.. men da haddde jeg modifisert det dekselet så det ihvertfall dekket der hvor skruene sitter.. den ramma rundt selve høytaleren liksom...

hvis du først skal ha det litt harry så hvorfor stoppe med å lage det mere orginalt? :P.. hehe..

men hadde det vært meg hadde jeg satt på dekselene... men men

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

nå har jeg startet med dørene forran... fant en fin liten løsning for den ene høytaleren...

P1060351.jpg

P1060350.jpg

P1060352.jpg

I morra skal jeg montere ferdig bak dørene...:D gleder meg!

Men trenger isolasjon i dørene!!! kan man bruke sånn sort matte som er under de øverste mattene man har på tak på hus???:P prøver å finne en billig måte, som ikke er for vanskelig og skaffe...

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sett med sånne Proson som du monterer.. gav 150,- for dem helt nye.

Lyden er jo etter prisen. Ikke bra. Kjøpte dem for å ha lyd i det hele tatt mens man venter på neste lønning.

Noen liker å bruke halve budsjettet på å få bilen til å lyse som et juletre, andre bruker det på høyttalere. Hver sin smak I guess.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... last update! nå har jeg endelig satt inn de jævla bakdørene! etter masse setress med asfaltmatter og plast-isolasjon, har jeg fått det til!

har også lagt merke til at Tittelen på tråden ikke helt passer... men det skal nok skje noe med bagasjerommet om ikke lenge også! :P

uten deksler

P1060379.jpg

P1060383.jpg

P1060382.jpg

med deksler

P1060385.jpg

P1060386.jpg

P1060388.jpg

det er heller ikke lenge til at frontdørene også er ferdig...

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider