andre89 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 her er vel et levende bevis på at kvantitet ikke alltig er bedre enn kvalitet. men for guds skyld (ikke at jeg er ktristen) hvis han vil ha to sett med høytalere i bakdørene og 22 blå dioder rundt i bilen så er jo det lov det, men den sonm spiller rett INN i setet var fin ass... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hehe... det glemte jeg å tenke på når jeg hadde tatt av døra... så der dreit jeg meg ut... men det er ikke så farlig for meg! :D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 så lenge du syns det er fett så er det jo din bil, vi kommer bare med våre meninger.. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Du sier noe der ja! :p men om ca 2 år eller noe, når jeg har fått meg CELICA, da har jeg noen kule planer som jeg bare skal få til bra! Da kan jeg sikkert det med glassfiber også! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 åssen spiller dette greiene her a? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 jeg synts faktisk det spiller ganske bra jeg.. nå har jeg jo bare 6x9 i hattehylla, de 6,5" i bakdørene og ikke giddi å stilt inn lyden ordentlig, men det låter ganske bra... når jeg får noe bass og høytalere forran + fin instilling på greinen, så tror jeg det blir bra til den prisen som det faktisk har kostet... men klovnster... siden du kan så mye, kan du forklare meg dette med rms. og impedanse eller no :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 hehe, kan ikke så altfor mye da.. send en pm du, så skal jeg forklare etter beste evne :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 da har jeg oppgradert 3D tegninga litt... har funnet ut at jeg kanskje ikke gidder å ha hatte hylle?! noen som tror noe annet??? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Husk at forsterkeren din skal ha nok til å dra dette her og. Går ut i fra at høyttalerene kjører på 4 ohm. Den oppgitte peak poweren er jo max effekten du får hvis du kjører på så lav ohm forsterkeren klarer å kjøre stabilt på eventuelle brokoblinger. Hadde jeg vært deg, hadde jeg droppa 6.5" du satt bakerst i bakdørene, de gir bare forvrengt lyd og liten glede uansett :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 kommer til å bli et helvete å bygge det bagasjerommet, med de formene og buene, men hvis du klarer det blir jeg imponert... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 kommer til å bli et helvete å bygge det bagasjerommet, med de formene og buene, men hvis du klarer det blir jeg imponert... Ingen problem å bygge med det utseende der! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 det kommer vel ann på hvilket utstyr du har og jeg regner med at han har vanlig verktøy. hvis man har utstyr nok kan man bygge hva som helst, verktøy er halve jobben det vettu.... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 jeg tror jeg bare lager noe stygge greier som har riktig form, for jeg skal uansett trekke hele bagasjerommet med sort filt eller noe... har forresten fått ræva i gir og bestilt pl. plate og metallramme... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 har nå fiksa et vw merke som jeg tenker jeg setter i mellom bass elementene... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 har du nok strøm til alt lyset? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg