Redmoe Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hvordan er interessen for 960 front for tiden? Hva kan man forlange for komplett front med fangere,lister og dørhåndtak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 legg den ut på salgsiden og se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 redmoe: Har du det liggende med lykter og alt? Har sendt deg PM Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redmoe Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Nei, jeg har ikke delene liggende. Jeg vurderer å ta inn komplett bil fra Sverige å lurer derfor på hvordan det er å bli kvitt delene jeg ikke selv skal ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 8-10 lapper har nå vært prisen før sånn ca.. og det var for 5 år siden,men tror delene holder seg i pris selv om bilene er billige. Men koster ikke akkurat flesk en hel bil over grensa lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 er sykt det der når en ser hvor billige 960 '95-> er der borte! og hvis en snakker 8-10 for motor/gear, og 8-10 for front, pluss interiøt og div deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 er sykt det der når en ser hvor billige 960 '95-> er der borte! og hvis en snakker 8-10 for motor/gear, og 8-10 for front, pluss interiøt og div deler Ja, når vi skulle ha ny motor til 780en, fant vi en strøken 95' 960 i .se for 35k SEK. Den var STRØKEN, hadde vært i garasje hele livet, etc. :P syke greier, her hadde den kostet ca. 120-130.000 tipper jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Ja, når vi skulle ha ny motor til 780en, fant vi en strøken 95' 960 i .se for 35k SEK. Den var STRØKEN, hadde vært i garasje hele livet, etc. :P syke greier, her hadde den kostet ca. 120-130.000 tipper jeg. Du sier noe der,men har ikke bilen manuell,skinn og luke er det heller ikke verdt pengene om det er deler en er ute etter. jeg skal kjøpe komplett delebil etter hvert,og betaler ikke mange kronene for en med tøyinnredning og automat.. blir liksom så mye til overs.. bedre å betale 10 lapper for front,lister,handtak og bakfanger enn å kjøpe en hel bil til 25 lapper for å skaffe samme delene... Blir et helt lass med skrot som en ikke får solgt til overs.. er jo utvendige deler og innredning(dersom det er skinn) som er noe å ha på disse bilene.. Motor,automatgir og tøyinnredninger er heller vanskelig å bli kvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Nå ligger prisen for kompl front på 5000 sek. Ca. 3800 kr med kronekurs... Ligger noen på tpc-forumet og blocket! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg