Gå til innhold

Hjelp Nybil?

Ranger emnet

sparky

Anbefalte innlegg

Hei eg har et lite problem som eg håper noen her inne kan hjelpe meg med...

Eg skal ha meg en ny bil (den gamle røk automatkassen på)Problemet består i: HVILKEN eg har ingen ide.

Kriterier

1. God og kjøre (kjører ganske mye for året)Eks på bil som ikke er god og kjøre: Toyota Avensis

2. Makspris 100000

3. Pålitelig (vil ikke stå i utlandet og oppleve at den ikke starter/eller går hehe)

4. Bør helst se noelunde ut! (men ikke det viktigste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eg har et lite problem som eg håper noen her inne kan hjelpe meg med...

Eg skal ha meg en ny bil (den gamle røk automatkassen på)Problemet består i: HVILKEN eg har ingen ide.

Kriterier

1. God og kjøre (kjører ganske mye for året)Eks på bil som ikke er god og kjøre: Toyota Avensis

2. Makspris 100000

3. Pålitelig (vil ikke stå i utlandet og oppleve at den ikke starter/eller går hehe)

4. Bør helst se noelunde ut! (men ikke det viktigste)

trur du får en politli( og ikke politi som er skreiv først. litt trøtte her nå) bil til den prisen der.. vist ikke er du LURT ;D

kjøp over 96 og lag den låg og braiii... da blri den vertfall god å kjøre etter mitt hode :P

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse bilene er ikke spesielt gode å kjøre... min 88mod var bedre lydisolert! Så jeg vil ikke anbefale nyere galant i forhold til mange andre biler...

Hva med noe BMW? e46 kanskje?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider