thomas1988 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har en Ford Scorpio 94' som jeg skal bytte bærearmer på på grunn av at foringene til stabstaget der de sitter i bærearmene snart tar kvelden. Men en jeg kjenner bytta disse og stramma til alt mens bilen hang i lufta. Det endte med at hver gang man rygga bilen, smalt det under bilen. Til slutt 2 uker senere, reiv stabstaget i filler den ene foringa, og vi fikk svaret på hva smellinga under bilen var. Det jeg lurer på er om grunnen til at dette skjedde, er at stabstaget ble stramma til mens bilen hang oppe, og ikke mens den sto på bakken? Har hørt rykter om at det må strammes til når bilen står på hjula, men ingen har bekreftet noe. Takker for svar :) Siter - X 94' Ford Scorpio havari - X 90' Volvo 240 - 91 (92)' Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 kjøp foringer på biltema.. samme på sierra og scorpio.. Stram til det siste når bilen er på hjula.. Skjønner ikke helt åssen en får rivi istykker en slik foring med stab staget men.. Glemt skiver eller? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas1988 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 hehe... ja, faktisk :P han glemte å sette på skivene Siter - X 94' Ford Scorpio havari - X 90' Volvo 240 - 91 (92)' Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg