Gå til innhold

Felger, blir 17" for lite på E46

Ranger emnet

Ælen!

Anbefalte innlegg

det kommer også litt ann på innpress og ogsån felgen er forma jeg synes felger uten brei kant men med rette eiker ser større ut, enn bøyde / forma eiker.....

har har du bilde av 17 mine

DSCI0361.jpg

og her har du 18 tomerne til en kammerat

DSC00426.jpg

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at 18" ville bli det beste, men på de felgene jeg vil ha er det så stor pris forskjell på 17" og 18".

Det er disse Hartge felgene

a_782.jpg

det koster 24k for 17" og 38k for 18".(med dekk)

men får heller finne meg noen andre felger som kanskje er litt billgere. om noen vet om noen fete som passer til min bil så rop ut :) helst 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til topic, jeg føler 17" på en måte hverken er det ene eller det andre. Ikke ser det veldig sportslig ut (ok, alt er relativt) og ikke er det utpreget komfortabelt heller. Jeg ville derfor personlig ikke brukt _mye_ penger på ett sett med 17" til en e46. 18" ser derimot bra ut på både sedan og touring. Til coupe ville jeg absolutt vurdert 19". Dette er selvsagt forutsatt at bilen ikke vil bli brukt som kontinentkrysser. Da ville jeg heller satset på noen greie 15-16".

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en E46 M-tech2 med orginale 17" M felger. Den første uka jeg hadde bilen synes jeg disse felgene var helt ok, men nå syns jeg dem ser ut som trillebårhjul. 19" er vel det optisk optimale på denne bilen, men fordi jeg kjører mye i Oslo sentrum og bruker bilen på en del dårlige veier så er det nok fornuftig å velge 18". Er redd for hjul som kan spore for mye. Derfor har jeg lyst til å gå for samme dekkdimmensjonen både foran og bak (225/40-18)

Har lyst på 8,5"*18" BBS CH med 225/40-18

Noen som har erfaring med denne dimmensjonen på E46 ?

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider