Gå til innhold

Ombygging Corrado G60 te VR6

Ranger emnet


ollas

Anbefalte innlegg

er en gull Corrado i norge som er godkjent ombygd til VR6.

Med 4 bolt/G60 understell til og med..

 

Ja av og til vinner noen i Lotto :D

 

At den går med 4 bolts sier jo bare sitt da.

I papirene fra møller som lister forskjellene så er jo VR6 med 5 bolts og andre bremser så da er den ikke godkjent hos møller.

Og for at biltilsynet skal godkjenne det må møller ha godkjent ombyggingen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en fyr i Stavanger som tok inn en Corrado vr6 med 4 bolts. Han hadde tuv papirer på dette og fikk skilt på bilen uten problem.Er også en Golf 2 som er tatt inn fra Tyskland med papirene i orden her nede som er godkjent med vr motor. Da jeg prøvde å godkjenne et bygg jeg holdt på med for en stund si, så var jeg i kontakt med han med den gullfargede Corradoen. De var to kompiser som hadde bygget opp hver sin bil og de fikk dette godkjent.Men for min del så kom jeg ingen vei.Solgte bilen i stedet. Men jeg har et tips som kan være til god hjelp. Jeg snakket med en som har bygd opp en del biler og fått Tuv papirer på dette og vist bilen på biltisynet osv osv. Jeg fikk beskjed om å hive meg i bilen. Ta ferja over til Danmark og kjøre ned til Tuv i Tyskland og stille seg i kø med porten. Du betaler et par tusen for kontrollen/papirene. Pass på at du får de rette. Kontrollen tok ikke lang tid. Så er det bare å kjøre hjem og inn til biltilsynet. Det koster deg et døgn og et par lapper i Tuv papirer og reise.

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

 

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

 

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår