ollas Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hallais E da nåken her som veit kor ein får tak i ombyggingspapir til corrado g60 te vr6??? Møller var lite interessert i dette, og kunne ikkje hjelpe... Set stor pris på evt hjelp frå alle dåke eksperta der ute... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Bruk søk. Dette har vært diskutert tusen ganger før. Konkluderer hvergang med at det ikke er mulig. Er noen heldige som har fått det til, men som vi alle vet er godkjenning på biltilsynet som Lotto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 corrado-klubben i kanada, der er det et par som har gjennom ført d før Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 corrado-klubben i kanada, der er det et par som har gjennom ført d før Kanada som i Canada? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 er en gull Corrado i norge som er godkjent ombygd til VR6. Med 4 bolt/G60 understell til og med.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 er en gull Corrado i norge som er godkjent ombygd til VR6.Med 4 bolt/G60 understell til og med.. Ja av og til vinner noen i Lotto :D At den går med 4 bolts sier jo bare sitt da. I papirene fra møller som lister forskjellene så er jo VR6 med 5 bolts og andre bremser så da er den ikke godkjent hos møller. Og for at biltilsynet skal godkjenne det må møller ha godkjent ombyggingen først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Kjenner en fyr i Stavanger som tok inn en Corrado vr6 med 4 bolts. Han hadde tuv papirer på dette og fikk skilt på bilen uten problem.Er også en Golf 2 som er tatt inn fra Tyskland med papirene i orden her nede som er godkjent med vr motor. Da jeg prøvde å godkjenne et bygg jeg holdt på med for en stund si, så var jeg i kontakt med han med den gullfargede Corradoen. De var to kompiser som hadde bygget opp hver sin bil og de fikk dette godkjent.Men for min del så kom jeg ingen vei.Solgte bilen i stedet. Men jeg har et tips som kan være til god hjelp. Jeg snakket med en som har bygd opp en del biler og fått Tuv papirer på dette og vist bilen på biltisynet osv osv. Jeg fikk beskjed om å hive meg i bilen. Ta ferja over til Danmark og kjøre ned til Tuv i Tyskland og stille seg i kø med porten. Du betaler et par tusen for kontrollen/papirene. Pass på at du får de rette. Kontrollen tok ikke lang tid. Så er det bare å kjøre hjem og inn til biltilsynet. Det koster deg et døgn og et par lapper i Tuv papirer og reise. Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg