Stig73CamaroZ28 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Får jeg meg ikke en sånn rack så vil jeg ikke ha noen!! :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Jeg er mer eller mindre klar for å sende mine produkter fra Electrocompaniet, Pioneer, Yamaha og Bowers & Wilkins på dynga. Jeg MÅ ha en HadiSat! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Jeg er mer eller mindre klar for å sende mine produkter fra Electrocompaniet, Pioneer, Yamaha og Bowers & Wilkins på dynga. Jeg MÅ ha en HadiSat! Seff må du det... cd/dvd og radio er ut... Hadisat er inn. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 drar man ikke damer med sånn stereo, så drar man ikke damer! sjekk alle de fete lysa da:yummy: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 DET hadde vært noe å hatt med på party campen på Gatebil det :) Åssen pokker får de AC3 lyd fra en kasset spiller :) Galeste saken jeg har sett.......... Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Jeg er mer eller mindre klar for å sende mine produkter fra Electrocompaniet, Pioneer, Yamaha og Bowers & Wilkins på dynga. Jeg MÅ ha en HadiSat! Skrytejævel. HadiSat er faktisk av de bedre lysanleggene du får tak i. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Skrytejævel. HadiSat er faktisk av de bedre lysanleggene du får tak i. Og nettopp derfor vil jeg bytte ut stereo- og AV-parken min med en Hadisat... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Og nettopp derfor vil jeg bytte ut stereo- og AV-parken min med en Hadisat... Jeg trodde nesten at det var du som hadde laget dette jeg, men nei da så.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Jeg trodde nesten at det var du som hadde laget dette jeg, men nei da så.. Det må finnes en ond copycat der ute... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 HAHA! om dere ser bak, på lydinn(ut)gangene så står det "rera"! :D:D:D HOHOHOHOH!!! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Jeg er mer eller mindre klar for å sende mine produkter fra Electrocompaniet, Pioneer, Yamaha og Bowers & Wilkins på dynga. Jeg MÅ ha en HadiSat! Send elecrocompaniet utstyret til meg, så skal jeg borre huller å fiffe det opp med litt lysdioder. Kanskje til og med et sigarett-tenneruttak, så kan du ha en sånn på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Send elecrocompaniet utstyret til meg, så skal jeg borre huller å fiffe det opp med litt lysdioder. Kanskje til og med et sigarett-tenneruttak, så kan du ha en sånn på det. Du tenker på en full Hadisat-konvertering av Elcoy'en? Pirrende... Den er riktignok nettopp oppgradert til den nette sum av kroner 3008, men Hadisat'en henger høyt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hallo,det er ikke en kasettspiller...det er faktisk en AKTIV kassettspiller! Og den har AC3-lyd,slå den! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 det er faktisk en AKTIV kassettspiller! Og hva vil det si?? Den spiller faktisk av kasetten? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 MOBBER DERE ANNONSEN MIN!!?!?!!!? neida. bare tuller.... sikkert drømmen til en i begynnelsen i tenårene som måler anlegget sitt med antall høytalere ;) :hammer Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg