_eSOo_ Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hufff :( det var ikke pent ....haha:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Jeg er mer eller mindre klar for å sende mine produkter fra Electrocompaniet, Pioneer, Yamaha og Bowers & Wilkins på dynga. Jeg MÅ ha en HadiSat! EC er vel noe av det mest overprisede og hypede man får kjøpt, så det er vel klar for dynga ja. Yamaha lager båtmotorer. Og motorsykler. Og gitarer. og svømmebasseng. og små golf-biler (!). ;) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 EC er vel noe av det mest overprisede og hypede man får kjøpt, så det er vel klar for dynga ja. Yamaha lager båtmotorer. Og motorsykler. Og gitarer. og svømmebasseng. og små golf-biler (!). ;) mvh oddi Gjett om oddi står på dynga og venter når jeg dumper min EC :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 MOBBER DERE ANNONSEN MIN!!?!?!!!? neida. bare tuller.... sikkert drømmen til en i begynnelsen i tenårene som måler anlegget sitt med antall høytalere ;) :hammer Mobber meg du da?:shake har bare 4 suber og 10 høytalere. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Gjett om oddi står på dynga og venter når jeg dumper min EC :) Neida, men ta med deg B&W'ene også, da står jeg klar! mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Neida, men ta med deg B&W'ene også, da står jeg klar! mvh oddi Tror jeg neppe. B&W'ene er av typen stativhøyttalere fra DM600S3-serien til bruk i den møbleringsvennlige hjemmekinoen, og er langt mer hypede enn Elcoy noen sinne kommer til å bli. Sammen med mine hjemmelagede D'appolito-mastodonter med pianolakkfinish spiller den alldeles utmerket og er verdt hver bidige krone... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 HadiSat ja... :P Denne så jeg faktisk i en butikk på grønland (i oslo:P) Tror den kosta 1899kr der ellernoe. :roll: :hammer :spin :tannløs: :lol: SÅÅÅÅ EEEEEEEEEVIG!!! hahaha Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg