Orion Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hei jeg har en Audison billig-forsterker, en SRX-3. Veit ikke åssen jeg skal koble strømkabler på den. Har 21 mm2 kabel. Om jeg avisolerer den er den for tykk til å stappes rett inni. Foreløbig har jeg bare avisolert, og "trimma" den med hagesaksa slik at den passer inn i hullet. Funker jo, men er ikke akkurat ideelt... Slik det ser ut på forsterkeren er det firkanta hull som kan strammes til. Noen som veit hva slags kabelsko eller lignende jeg bør bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Orion Hei jeg har en Audison billig-forsterker, en SRX-3. Veit ikke åssen jeg skal koble strømkabler på den. Har 21 mm2 kabel. Om jeg avisolerer den er den for tykk til å stappes rett inni. Foreløbig har jeg bare avisolert, og "trimma" den med hagesaksa slik at den passer inn i hullet. Funker jo, men er ikke akkurat ideelt... Slik det ser ut på forsterkeren er det firkanta hull som kan strammes til. Noen som veit hva slags kabelsko eller lignende jeg bør bruke? Regner med at du har prøvd en bilrekvisita/bilstereo-sjappe? Finnes som oftest kabelsko (gafler) som passer, med forskjellige sko for ulike tverrsnitt og størrelse på skruen du skal stramme til med. Pass på å få klemt til kabelskoene med egnet pressverktøy. Å "trimme" den med hagesaksa anbefales iallefall ikke... Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg