BossCat Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Tja med den overskriften, så kan det jo være at han lurer på hvem som synger sangen ;) Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Godt poeng,har ikke ord på hvor irritert jeg blir på skrivefeilen "Hvem" istedenfor "Hvilken" Snakker du om!? lukk opp øya og kikk på tråden din du! " Dette kan neppe vært godt for utstyret i lengden" Dette kan neppe vært? her må vi lære å bøye riktig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Snakker du om!? lukk opp øya og kikk på tråden din du! " Dette kan neppe vært godt for utstyret i lengden" Dette kan neppe vært? her må vi lære å bøye riktig!!! Hva ville du ha skrevet da? Men. fet sang. ;) [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Jo nå skal du høre. Dette kan neppe ha vært godt for..... Eller, dette kan neppe være godt for .... Men for all del. Dette er ikke lett!! :) snakkes neste torsdag, husk blyant og ikke minst viskelær.:rules: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hmmm,klikka meg nettopp inn på denne tråden for å skrive akkurat det!men du kom før meg... me 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Og da stenger vi denne tråden siden folk på død og liv skal henge seg opp i skriveleifer og ødelegge tråden på den måten! Bra jobba barn! Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg