ingolfa Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hei Det er vel utrolig mange innlegg om dette, men prøver likevel siden de er uklare? Har "lugging" ved jevnt gasspådrag og tomgang, den stopper også av og til etter en peak opp etterfulgt av stopp av motoren til tider (v.stopp for rødt lys etc) Deretter kan den være en jækel å få start på igjen... Har forsøkt å rense LMM og koble den fra, slik at den går inn i nødmodus. Men den fusker likedan. Har merket meg at bremsepedalen synker innover ved hardt trykk, kan det være noe lekkasje i vakumklokka der som gir falsk luft? Hvor mye koster den rimeligste LMM hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfa Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Det er forresten en 1998 modell highline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 HeiDet er vel utrolig mange innlegg om dette, men prøver likevel siden de er uklare? Har "lugging" ved jevnt gasspådrag og tomgang, den stopper også av og til etter en peak opp etterfulgt av stopp av motoren til tider (v.stopp for rødt lys etc) Deretter kan den være en jækel å få start på igjen... Har forsøkt å rense LMM og koble den fra, slik at den går inn i nødmodus. Men den fusker likedan. Har merket meg at bremsepedalen synker innover ved hardt trykk, kan det være noe lekkasje i vakumklokka der som gir falsk luft? Hvor mye koster den rimeligste LMM hen? Har samme problem på min søsters 1.6 Golf 01 modell.. Det er gass-spjellet som enten er tett, eller er gåent.. VELDIG dyrt! Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Har samme problem på min søsters 1.6 Golf 01 modell.. Det er gass-spjellet som enten er tett, eller er gåent.. VELDIG dyrt! det er mest sannsynlig tett;) Jeg hadde problemer med dette på golfen min;) det kostet litt men ikke mye;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 samme problem på min golf oxo.. måtte rense luftmengdemåleren og bytte gass spjeldet.. svei i student lommeboka for å si det slik.. ikke akkurat noen billig morro.. men nå er den frisk som en fisk! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfa Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Takk for dette Noen som vet om en DIY på luftspjeldet skifting/rnsing please.... bilen er blitt mye verre nå, stopper av seg selv i kryss etc, ruser seg litt opp for deretter å stoppe; gasspedalen jokker når dette skjer. Tror ikke det er noe med falsk lut i alle fall, skulle vært mere konstant da. Mistenker gass spjeldet selv, men der er det vel grunn-innstillinger etc som bør stemme om en tar greiene i fra hverandre? Please hjelp noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hei du.. Bytt ut lmm.Hadde samma problem på bilen min for 1 mnd tilbake.Byttet ut lmm,og var kvitt problemet.Koster ca 1800 kr,men de tar gamle lmm i pant,så du betaler ca 1200 kr. Det er verdt et forsøk kompis,star der først. Lykke til vidre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg