esbandos Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Skjønner jo hvor du vil lars_b, men JT er det jo mange som har i vognkortet.. Skal jo ikke være noe problem å få det godkjent..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Du får ikke JT inn i vognkortet så lenge JT ikke er merket med noe slags serienummer! Uansett om du står støykrav! Jeg har forhørt med med b.t., bilen min er godkjent med JT, men jeg har ikke JT i vognkort! Det er pga. JT ikke er merket, så da kan de ikke identifisere rørene som JT rør, samme gjelder potter, m.m. Kan være du kan få skrevet inn 3" eksos, men jeg tviler egentlig. Ps. JT med turbo og 2 potter er ikke så bråkete, det skal bli godkjent. JT med N/A og 2 potter blir kanskje godkjent, en potte JT og N/A blir ALDRI godkjent! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Du får ikke JT inn i vognkortet så lenge JT ikke er merket med noe slags serienummer! Uansett om du står støykrav! Jeg har forhørt med med b.t., bilen min er godkjent med JT, men jeg har ikke JT i vognkort! Det er pga. JT ikke er merket, så da kan de ikke identifisere rørene som JT rør, samme gjelder potter, m.m. Kan være du kan få skrevet inn 3" eksos, men jeg tviler egentlig. Ps. JT med turbo og 2 potter er ikke så bråkete, det skal bli godkjent. JT med N/A og 2 potter blir kanskje godkjent, en potte JT og N/A blir ALDRI godkjent! og til slutt er det biltilsynfyrens godvilje og personlige meninger som bestemmer allt. Han kan godt skrive "dæven du e støgg" i vognkortet om han vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 jeg har to potter og 3" jt, og det bråker drøyt mye, en potte er galskap! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 jeg har to potter og 3" jt, og det bråker drøyt mye, en potte er galskap! Er snakk om sugemotor her så da er jeg enig. Men kan ikke si sånn generelt at jt anlegg bråker for mye. På en turbomotor bestemmer turboen mye av lyden. en t3 lager mere bråk enn en mitsu 13c pga turbinbladenes utforming/antall/størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Hmm.. Hva burde jeg gjøre med eksosen da? Skal jeg gå for 3" JT med 2 potter og satse på at jeg får det godkjent i vognkort? Godkjent med 3" eksos altså..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 misbruker tråden litt: blir det passe bra lyd i min 91' med katalysator? anyone? må ha no nytt da simons'en has gone crazy inni en av pottene. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 med kat og turbo, holder nok 1 potte ville jeg tro! men differansen mellom 1 og 2 potter er ikke mye i pris da, så man kan jo kjøpe den med to potter og så bare ha den andre liggende på lur i tilfelle man angrer over lydnivå. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg