FordMustang Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hei! jeg skal tette noen små hull i en plastflaske som jeg bruker som bensintank på en slags moped:P Hørt noe om kjølevæske + kanel. Noen som vet noe? Siter 1967 Ford Mustang fastback 1977 Trans am 1968 Vista Cruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 prøv med vanlig såpestykke, og gni det uten på Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Plastsveising Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 har du prøvd å plastsveise en flaske? vet du hva pp pe osv betyr når det står på feks en fanger? det er bare å glemme å plast sveise denne... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Ja, jeg har prøvd å plastsveise en flaske. PP står for Polypropylen og PE står for Polyetylen... For å plastsveise trenger du jo ikke en plastsveisepistol. Jeg har f. eks cleana en fanger med og plastsveise med loddebolt:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Pain193 skrev: Ja, jeg har prøvd å plastsveise en flaske. PP står for Polypropylen og PE står for Polyetylen... For å plastsveise trenger du jo ikke en plastsveisepistol. Jeg har f. eks cleana en fanger med og plastsveise med loddebolt:) å sitte og stuke med en loddebolt er ikke det samme som å plast sveise, det er vel ett lite gjennom tenkt utsagn, har du først prøvd å sveise plastik med riktig verktøy så skjønner du forskjellen. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Joda, er enig med at det tar lang tid med loddebolt og er bedre med plastsveisepistol. Men det har jeg ikke, så derfor brukte jeg loddebolt heller. Men det heter jo "sveising" når du smelter to materialer sammen. Men, i dette tilfellet (altså flaska) der det bare var et lite hull skal det gå greit med loddebolten:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg