Zinka Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hei Har lastet ned en film,GhostRider,770 MB. Ganske bra film forøvrig,om man liker slik "grisekjøring" da. Kan denne filmen sånn uten vider brennes inn på ei skive? Kan denne brennes inn som dvd ? og er det da bare å bruke brennerprogrammet ? Jeg ser filmen via CyberLink PowerDVD XP 4.0. NTI CD Maker 6.5 er brennerprogrammet mitt. Hilsen Zinka Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 den filmen er som svcd visst jeg ikke tar feil og den kan brennes på cd som svcd... da kan mange dvd spillere lese dem.. har du dvd brenner kan du sikkert få til noe der og Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 trenger ikke dvd brenner for å lage svcd! last ned nero også velger du bare ny video cd på første menyen også adder du filmen og brenner og ser i dvd spillern i stua :) eller leser guider om hvordan du skal gjøre det eller spør noen (f.eks meg) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 ja mente det jeg og men han spurte om den kunne brennes som dvd og det går ikke uten dvd brenner Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zinka Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hallo Ja,men dette var jo bra info :op Mange takk skal dere ha og kjør pent Zinka Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zinka Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hallo Ja,men dette var jo bra info Mange takk skal dere ha og kjør pent Zinka Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Det jeg har testa av generell brenning er at Nero ikke vil brenne filer større enn ca 730 Mb, selv med "overburning" slått på. Ble så pizzt på Nero at j installerte CD-mate istedet. Like enkel meny. Nå funker d iaff. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 synes også nero har blitt litt mindre gunstig i det siste.. Stomp Recordnow Max er også er meget kurrant alternativ ville "overburne" mer enn Nero nå istad... :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Ratata Det jeg har testa av generell brenning er at Nero ikke vil brenne filer større enn ca 730 Mb, selv med "overburning" slått på. merkelig.. .har brent cder (data cd, ikke vcd/svcd) på 800MB ("90+min" fra smartmedia) med nero uten problemer. riktignok er det lenge siden (har ikke brent annet enn DVDer på flere måneder :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg