DstraX Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 jeg skal ta teorien nå straks, var borte å prøvde for ca 2 uker siden nå og fikk 14 av 45 feil! hadde ikke lest noe da og brukte 23 av 90 min. tenkte jeg skulle komme bedre forbret denne gangen. noen som har noen tips? Siter BMW E36 325i Opel Vectra BMW e36 318is Lada Niva Chevrolet Astro AWD BMW e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Konsentrer deg, tenk nøye over vært spørsmål, tenk logisk, ikke vær redd for å bruke 1 time og 30 min på dette vist du ikke føler deg 1002% sikker på diverse svar. Gjør ditt beste Lykke til ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Håper virkelig du har vært innom den teoriprøvesiden som koster 20kroner eller noe på nett..? Hvis ikke så får du bare skumlese boka helt til du skal ta prøven og huske på å tenke logisk ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 http://www.if.no ;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DstraX Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 hva var det på if? fant ikke noe.. Siter BMW E36 325i Opel Vectra BMW e36 318is Lada Niva Chevrolet Astro AWD BMW e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Les bok, skjønn boka. Da klarer du det, GARANTERT. Merkelig hvor mange som tror det finnes triks og snarveier til teoriprøven... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Mitt tips er å bruke tiden. Du brukte 20minutter, hva hadde du forventet deg? Ja, noen klarer det, men det er en grunn til at det er 90minutter. Antall bestått stiger proporsjonalt med brukt tid (grovt sett). :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0ffemannen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Den er logisk.Tenk sikkerhet hele tiden så går det bra. Strøk førstegangen med 11 feil. Hadde da lest alt for lite. Tok den igjen nå på torsdag som var og fikk 3 feil :) Anbefaler deg og bruke tid som de andre sier her. Anbefaler deg og ta tester på http://www.teoritester.no og http://www.teoritentamen.no. Siter - 05 Volvo S60 D5 med BSR chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DstraX Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 sant det med sikkerhet. man må bare tenke som en gammel dame hele tia så burde det vere riktig :P:biker Siter BMW E36 325i Opel Vectra BMW e36 318is Lada Niva Chevrolet Astro AWD BMW e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Teoriprøven er vel langt i fra vanskelig. Les mye er vel mitt råd. Jeg for min del leste så mye i teoriboka at når jeg så enkelte, og fikk spørsmålet så visste jeg hvilken side det sto på i boka:P Når du starter prøven, så ta deg 5 minutter der du bare sitter der og ser på skjærmen og puster tungt til du blir helt rolig. Tygg gjerne en tyggis eller bak en pris eller noe når du sitter der. men for et normalt oppegående menneske skal det ikke være veldig problematisk å ta teorieksamen. (hadde 3 feil sist gang jeg tok den, og da brukte jeg 17 minutter) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jeg tok nettopp prøva på 125.. klarte den på første forsøk:) det jeg gjore var og øve og øve på http://www.teoritentamen.no! koster 30kr men det er en kjempe fin øvings side.. sånn ellers ta deg en snus og les alle spm veldig godt! og når du har gått igjenom alt så gå tilbake og dobbelt sjekk! jeg brukte 49min og fikk 20 av 25mulige feil på 125.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jeg leste bare lovene helt bakerst i boka og leste på hva jeg var usikker på i dem.. :) Brukte 11.26min på prøven med 3 feil :P :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Er det enda slik at det kan være flere rette svar på et spørsmål? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 nei,kun mc som har flere mulige på et spm nå og maks 25 feil bil har vel kun en riktige og max 7 feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Flott! Var redd det var det som kommer til å felle meg. Har lest boken siden jeg fylte 16. Fin dasslektyre! Så når er det vel snart teori for tur! ;D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg