Niberlin Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Sjekket litt nå. Dette sto på vegvesen.no. Hva stemmer? Hver oppgave består av spørsmål og svaralternativer, hvor ett eller flere alternativer kan være riktige. Når du har gjennomført testen, får du vite om du har bestått den eller ikke. http://www.vegvesen.no/teoriprovedemo/teorihtml/default.htm Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 jeg skal ta teorien nå straks, var borte å prøvde for ca 2 uker siden nå og fikk 14 av 45 feil! hadde ikke lest noe da og brukte 23 av 90 min. tenkte jeg skulle komme bedre forbret denne gangen. noen som har noen tips? Er det ikkje 180 spm på teoriprøven...eller noko? :wonder: Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Det er 45 spørsmål på teoriprøven for førerkort klasse b. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg