maxhp Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 lurer på hilken subber som spillert best til rap,tecno,rock,trance PIONEER TS-W5102SPL 12" http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W5102SPL/index.html eller kicker solo x 12" http://www.kicker.com/06/kicker_home.html de blir drevet fult ut Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Det der er en PIONEER sub, og hvilken kicker sub du mener er jo umulig å si.... Men den pioneer suben er bedre en noe av det kicker har, men er uansett bortkastede penger... Du finner mye som er bedre, til en billigere penge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 åå hv hvil du anbefala?? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 bruker selv pioneer.. og vi bygde den 12" der til dbdrag i helga.. KNALL sub! Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 ville valgt pioneer, de fleste som har hatt kicker sier at den er ikke noe særlig bra for musikk bruk. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 pioneer... skal selv kjøpe to av de du har linket til der... ekstreme subwoffere Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Larsi- Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 For å si det slik, eg har hatt en TS-W5102SPL og har kjørt den med ca 2000w rms i 1ohm fra Hifonics. Da har eg brukt en DD kasse beregnet for standard 12" med normal størrelse -tunet til 45hz. Med pioneeren i, så ble denne nermere 60hz. Og det spiller ganske bra! Og nå har eg solgt pioneeren, og det ligger nå en Kicker Solo X18 på gardemoen til meg nå. Må bare vente til den kommer med posten. Denne skal da mates med rundt 7000w rms, noe som ikke kan sammenlignes.. hehe. Men eg var ganske fornøyd med pioneer subben, den passer like godt til SQ, som DB. Den er ganske unik. Hvordan en kicker er, vet eg ikke... ENDA ;) Har sett en 10" til SoloX, og må si at bare utseendet skriiker at det er sykt til å være så liten. Men det gjør da Pioneeren også. Kjør en Pioneer TS-W5102SPL med 2500-3000w rms i 4 ohm i en portet kasse, og du blir FORNØYD!!!! Vil du ha bilder og kanskje vite mer om min erfaring (?) om Pioneer subben, så har eg mangen bilder og erfaringer! Send gjerne en PM, eller legg meg til på Msn. Siter 95` Nissan 200sx S14 - GT3076R @ 1.5 bar 07` Paoletti Racing R450 95` BMW E34 525TDS Touring 87` BMW E30 324TD. Holset H2A/HX40 96` BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg