phax. Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Noen som har et par spikermatter til salgs? Noe må hvertfall gjøres med de rånerne som har funnet ut at det er en god ide og breisladde gjennom rundkjøringa for så å gi full pinne med dekkspinn og ettertenning bortover strekninga her. Spesiellt når klokka er ett på natta. Og neida, det holder ikke bare med en gang. Må repeteres minst 45 ganger iløpet av natta, slik at kassadama på shell kanskje legger merke til dere. Føler til tider at jeg bor midt på en drifte bane.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Tips politiet da vel? :) Hvis dette skjer hver natt i helgene så er det jo bare for politiet å ha en bil i området, hvis de GIDDER. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 tror nok de gidder.. er jo bil og ungdom som har det gøy det gjelder.. hehe!! seff, er jo kjipt å bo der når dette gjentar seg ca 40-50 ganger pr kveld/natt.. men er jo samme utenfor min mor sitt hus og.. den strekka her gir samtlige rånere full pinne.. selv mc folka.. og dette er mer eller mindre midt i byn.. og det rare er, snuten er aldri å se.. hehe!! men jeg bryr meg ikke noe om det.. så lenge de ikke dreper noen kan de få kjøre som de vil.. tror ikke farten går over 80 uansett.. og det er 60 her så.. men ja, ta kontakt med snuten.. de kan sikkert hjelpe på en eller annen måte.. hvertfall om du lar de få stå i gården din og de kan plukke folk inn bil pr bil.. blir penger i kassa det der.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Noen som har et par spikermatter til salgs? Noe må hvertfall gjøres med de rånerne som har funnet ut at det er en god ide og breisladde gjennom rundkjøringa for så å gi full pinne med dekkspinn og ettertenning bortover strekninga her. Spesiellt når klokka er ett på natta. Og neida, det holder ikke bare med en gang. Må repeteres minst 45 ganger iløpet av natta, slik at kassadama på shell kanskje legger merke til dere. Føler til tider at jeg bor midt på en drifte bane.. tenker du på igår kveld? når folk kommer sidelengs imot deg midt på lyse dagen, og med masse biler bak seg, da vitner det om dårlig dømme kraft... det er greit at folk skal få leke seg litt, men vis hensyn. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Ja faen i går var det ekstra ille! Vet ikke om det var noe treff eller no sånn på gang? Jeg er ikke no gammel grinebit og synes det er helt greit at de samles, spiller høy musikk, ruser motoren og styrer. Grisekjøring generellt sett skal de og bare styre på med, men ta det nå i det minste i et litt mindre befolka området! Spesiellt når det er midt på natta. At politiet ikke tar noen runder her i helgene er jo også litt smått rart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Vel vel, etterhvert havner nok en og annen bil i grøfta av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 hvis ikke hadde det vært litt gøy å "mista" litt olje i utgangen av rundkjøringa......... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Ingen dum ide faktisk. :D Nå er de i full gang igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 bare tenk på folk på 2 hjul hvis du skal pælme olje rundt om kkring i veia Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 kjøp deg rifle, og bra sikte, så sitter du i vinduet bak gardinan, og skyter på dekk. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 da må du huske lyd demper.. ellers kommer snuten veldig fort.. og tar skyteren, og ike bilane.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 ser for meg en rematch av denne episoden Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Ring lokalavisen. De er alltid med på å angripe ungdom i bil. Skal man ha noe som helst gjort i en kommune er det lokalavisa som bestemmer hva. Da setter gamle gubber kaffen i halsen og skriver brev til avisa om at også har opplevd dette (det har de ikke), og at aktiviteten må stoppe øyeblikkelig. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Og hva er så problemet med at folk børner å hærjer utafor huset ditt egentlig? De kommer jo ikke inn til deg...nå får folk faan meg skjerpe seg. Begynner for faan meg ikke med trussler med spikermatter og sånnt for litt svidd gummi vel? Det er folk som sikkert kjører over 200(i 60-sonen) forbi her hvor jeg hver natt også. Så lenge de gjør det om natta er det helt greit for meg. Min far kom til meg og irriterte seg over farten forbi oss en dag. Han lurte på om han kansjke skulle anmelde, eller i det minste prate med de som driver med svinkjøringa. Kunne fortelle han såppas jeg, at det hadde blitt for domt. Han måtte huske på at han har 2 sønner selv som ikke akkurat er mors beste barn mår det kommer til trafikal adferd.(hatt politiet gående rundt dørene siden jeg og min bror var 9 år eller noe sånnt) Og at han ikke var noen engel han heller.(refererte til en viss gsxr 1100 som kvittet seg med et bakdekk inni garasjen her en kveld) Ble ikke noe av anmeldelsa for å si det sånn. La ungdommen leke sier nå jeg..så lenge de ikke kjører i fylla, eller kjører hinsides fort midt på dagen. Natten tilhører rånerne!! BTW: han fyren på youtube var rå da!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Problemet er jo bare at det bråker noe hinsides? Jeg driter nå vel hvor fort de kjører, men må de absolutt gjøre det utfor soveromsvinduet mitt? Drøyer de 1.minutt med å gi full pinne så er de utpå motorveien der de ikke plager en sjel.. Men da ser jo ikke kassadama på shell de så det er vel for mye å be om. Jeg tror alle og enhver ville synes det var irriterende med en blodtrimma japse som svidde gummi på 8000 omdreininger utfor soverommet. Jeg kommer jo selvfølgelig ikke til å helle olje eller spikermatter, jeg er jo ikke dum heller. Men skal ærlig innrømme at jeg hadde kjent litt skadefryd hadde jeg sett en av de havne i grøfta her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg