Gå til innhold

Grisekjøring på Strømmen..

Ranger emnet

phax.

Anbefalte innlegg

Noen som har et par spikermatter til salgs? Noe må hvertfall gjøres med de rånerne som har funnet ut at det er en god ide og breisladde gjennom rundkjøringa for så å gi full pinne med dekkspinn og ettertenning bortover strekninga her. Spesiellt når klokka er ett på natta. Og neida, det holder ikke bare med en gang. Må repeteres minst 45 ganger iløpet av natta, slik at kassadama på shell kanskje legger merke til dere. Føler til tider at jeg bor midt på en drifte bane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror nok de gidder.. er jo bil og ungdom som har det gøy det gjelder.. hehe!!

seff, er jo kjipt å bo der når dette gjentar seg ca 40-50 ganger pr kveld/natt..

men er jo samme utenfor min mor sitt hus og.. den strekka her gir samtlige rånere full pinne.. selv mc folka.. og dette er mer eller mindre midt i byn.. og det rare er, snuten er aldri å se.. hehe!!

men jeg bryr meg ikke noe om det.. så lenge de ikke dreper noen kan de få kjøre som de vil.. tror ikke farten går over 80 uansett.. og det er 60 her så..

men ja, ta kontakt med snuten.. de kan sikkert hjelpe på en eller annen måte.. hvertfall om du lar de få stå i gården din og de kan plukke folk inn bil pr bil.. blir penger i kassa det der.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har et par spikermatter til salgs? Noe må hvertfall gjøres med de rånerne som har funnet ut at det er en god ide og breisladde gjennom rundkjøringa for så å gi full pinne med dekkspinn og ettertenning bortover strekninga her. Spesiellt når klokka er ett på natta. Og neida, det holder ikke bare med en gang. Må repeteres minst 45 ganger iløpet av natta, slik at kassadama på shell kanskje legger merke til dere. Føler til tider at jeg bor midt på en drifte bane..

tenker du på igår kveld? når folk kommer sidelengs imot deg midt på lyse dagen, og med masse biler bak seg, da vitner det om dårlig dømme kraft... det er greit at folk skal få leke seg litt, men vis hensyn.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen i går var det ekstra ille! Vet ikke om det var noe treff eller no sånn på gang?

Jeg er ikke no gammel grinebit og synes det er helt greit at de samles, spiller høy musikk, ruser motoren og styrer. Grisekjøring generellt sett skal de og bare styre på med, men ta det nå i det minste i et litt mindre befolka området! Spesiellt når det er midt på natta.

At politiet ikke tar noen runder her i helgene er jo også litt smått rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring lokalavisen. De er alltid med på å angripe ungdom i bil. Skal man ha noe som helst gjort i en kommune er det lokalavisa som bestemmer hva. Da setter gamle gubber kaffen i halsen og skriver brev til avisa om at også har opplevd dette (det har de ikke), og at aktiviteten må stoppe øyeblikkelig.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er så problemet med at folk børner å hærjer utafor huset ditt egentlig?

De kommer jo ikke inn til deg...nå får folk faan meg skjerpe seg.

Begynner for faan meg ikke med trussler med spikermatter og sånnt for litt svidd gummi vel?

Det er folk som sikkert kjører over 200(i 60-sonen) forbi her hvor jeg hver natt også.

Så lenge de gjør det om natta er det helt greit for meg.

Min far kom til meg og irriterte seg over farten forbi oss en dag.

Han lurte på om han kansjke skulle anmelde, eller i det minste prate med de som driver med svinkjøringa.

Kunne fortelle han såppas jeg, at det hadde blitt for domt.

Han måtte huske på at han har 2 sønner selv som ikke akkurat er mors beste barn mår det kommer til trafikal adferd.(hatt politiet gående rundt dørene siden jeg og min bror var 9 år eller noe sånnt)

Og at han ikke var noen engel han heller.(refererte til en viss gsxr 1100 som kvittet seg med et bakdekk inni garasjen her en kveld)

Ble ikke noe av anmeldelsa for å si det sånn.

La ungdommen leke sier nå jeg..så lenge de ikke kjører i fylla, eller kjører hinsides fort midt på dagen.

Natten tilhører rånerne!!

BTW: han fyren på youtube var rå da!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo bare at det bråker noe hinsides? Jeg driter nå vel hvor fort de kjører, men må de absolutt gjøre det utfor soveromsvinduet mitt? Drøyer de 1.minutt med å gi full pinne så er de utpå motorveien der de ikke plager en sjel.. Men da ser jo ikke kassadama på shell de så det er vel for mye å be om.

Jeg tror alle og enhver ville synes det var irriterende med en blodtrimma japse som svidde gummi på 8000 omdreininger utfor soverommet.

Jeg kommer jo selvfølgelig ikke til å helle olje eller spikermatter, jeg er jo ikke dum heller. Men skal ærlig innrømme at jeg hadde kjent litt skadefryd hadde jeg sett en av de havne i grøfta her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider