high octane Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Tar poenget ditt egentlig.. Kan sikkert være irriterende midt på natta og midt i uka. Men kan jo være litt show å se på også da til tider. Hvis de som driver på sånn, hadde brukt hue litt mere og ikke gjentatt den tildels bråkete aktiviteten hele natta, så hadde det vel forsåvidt vært greit, og da hadde det ikke blitt noe oppstyr rundt det. Men, det blir for domt å skal drive med spikermatter og olje å sånnt som det da. Føler egentlig ikke at jeg har noen rett til å fordømme hærjing og svinkjøring og bråk i nabolaget. Tror jeg er en bråkete nabo selv.. merk:høy musikk i garsjen, vinkelsliper bilkjøring og mye folk til alle døgnets tider.. =S Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Du kan jo prøve å ta opp problemet med de det gjelder i denne tråden;) http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/60019-hva-skjer-med-shell-p%E5-str%F8mmen-har-r%E5nerne-tatt-til-vettet-og-stiftet-familie.html Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Paintballmarkør med rosa kuler. Da tar de hintet! ;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hvis du klarer til slutt å jage bort rånerene, så kommer det alltids noen nye senere.. Gå heller til innkjøp av glava lyddemping. Effektivt og enkelt! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Er det du som driver og ringer snuten når vi har det litt gøy?!? her, det snakkes om spikermatter og paintball her, er det så smart da? kom deg heller ned og delta i morroa du. og det er ikke SÅ mye bråk som du skal ha det til. jeg var der i natt ( også ) ei fjør blir fort ti høns på forum ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whitemist Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 ser for meg en rematch av denne episoden Jeg lo. Høyt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Det hender jo sånn occasionally at politiet er innom Shellen på Strømmen da..! Fint å vite at det sitter folk rundt og bare klør i telefonfingern etter å ringe purken når vi er der da, man får jo så lyst til å kjøre varsom og stille da ja :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 jepp, kjempe lyst til og kjøre pent. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Det hender jo sånn occasionally at politiet er innom Shellen på Strømmen da..! Fint å vite at det sitter folk rundt og bare klør i telefonfingern etter å ringe purken når vi er der da, man får jo så lyst til å kjøre varsom og stille da ja :) jepp, kjempe lyst til og kjøre pent. at folk grisekjører er ikke til å unngå, men syntes det er feil og da komme senere og klage pga at folk har blitt bøtelagt, selv er jeg på shell en gang iblandt og tar meg en kaffe. men det er en god del uvettig kjøring der, bla når folk skal brekkslædde inn på bensinstasjonen, men dette gjelder de som er på andresiden av kvikstop enn det shell er... der har bla en av de klart å kjøre inn igjennon murssteins kledninga på MC donaldsen...:disco Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hehe, nei jeg har ikke ringt politiet en eneste gang jeg, men bor jo en haug med gamlinger i naboblokka her så regner med de er litt hissigere på telefonen. ;) Men dere kan jo ikke påstå at det ikke bråker? Jeg klager ikke på godstoga f.eks som raser forbi her om natta, til tross for at togskinna ligger nærmere meg enn veien. Men så bråker jo toget bare halvparten så mye som de romskipa som poffer og spinner forbi her, frem og tilbake, frem og tilbake. Skjønner godt at det er gøy å samles og grisekjøre litt, er jo ikke helt blottet for rånergenet selv da.. Men jeg har nå idet minste folkeskikk nok til å ikke bråke som en gal midt på natta i et boligområde. Skjer forresten ikke bare i helgene det her, men klart verst tendenser da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Føler egentlig ikke at jeg har noen rett til å fordømme hærjing og svinkjøring og bråk i nabolaget.Tror jeg er en bråkete nabo selv.. merk:høy musikk i garsjen, vinkelsliper bilkjøring og mye folk til alle døgnets tider.. =S [ironi] Du er så flink til å grise kjøre. Du er så utrolig tøff som blir stoppet av politiet titt og ofte. Du er så utrolig tøff som veit å irritere naboen.[/ironi] Du skulle prøvd å vært min nabo. Skulle glatt sperra deg inne i garasjen for evig tid. Makan til idiot. Virker som du bare er ute etter å fremme deg selv som verdens beste bak rattet. Er enkelte som virkelig burde tenke seg om. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 I det ene øyeblikket så sitter folk her inne og klager på det slemme politiet, som bare plager ungdommen som leker og har det gøy i bilen sin, og "ååååååååå, jeg ble stoppa av politiet igår". "de er så duste asss" osvosv. Og i det andre øyeblikket, når det en som klager over litt lekekjøring, da er plutselig alle på politiet sin side, og truer med spikermatter og olje, (som jo selvfølgelig aldri kommer til å skje)og skal lage masse faenskap for andre folk som har det gøy med bilen sin(e). Makan til dobbeltmoralisme har jeg aldri vært borti. Dere som skriver sånt, må tenke litt over hva dere mest sansynlig har gjort i bilen selv. Jeg kan aldri tenke meg at alle dere ALDRI har brutt veitrafikkloven på en eller annen måte og gjort noe morro med bilen deres. Da blir det for dumt å sitte i ettertid å prøve å være samfunnsborger når dere hører om noen andre(likesinnede som dere, bilinteresserte) som bruker opp litt dekk. Bare tenk på det neste gang en av dere blir stoppet og får tilsnakk eller bot for dårlig oppførsel, at det kanskje det var en av de andre som du stod og snakket med på bensinstasjonen for en time siden som ringte politiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 [ironi]Du er så flink til å grise kjøre. Du er så utrolig tøff som blir stoppet av politiet titt og ofte. Du er så utrolig tøff som veit å irritere naboen.[/ironi] Du skulle prøvd å vært min nabo. Skulle glatt sperra deg inne i garasjen for evig tid. Makan til idiot. Virker som du bare er ute etter å fremme deg selv som verdens beste bak rattet. Er enkelte som virkelig burde tenke seg om. Vært gøy å sett deg prøve å sperre meg inn i garasjen egentlig. Hva faan har egentlig din personlige mening om meg gjennom et forum på nettet å gjøre i denne diskusjonen egentlig. Sånn jævla grinebiter du også kanskje som ikke kan fordra at folk har det artig? En sånn fyr som prøver å henge på når du blir forbikjørt når du ligger å stanger i 70 i 80 sonen, for så å anmelde meg når du ikke greier å henge på? Tenkte meg det...sånne folk som deg gir jeg faan i, og hva du mener det driter jeg fullstendig i. Være særriøs kan man kanskje begynne med når man blir gammel. Til da så kommer jeg til å gjøre nøyaktig det jeg har lyst til og når jeg har lyst til det, og ikke en kjeft kan sette en stopper for det!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Vært gøy å sett deg prøve å sperre meg inn i garasjen egentlig. Det hadde han selvfølgelig aldri gjort. Dette er bare kjekkaseri bak tastaturet. Lett å leke kis da, når ingen ser deg. Være særriøs kan man kanskje begynne med når man blir gammel.Til da så kommer jeg til å gjøre nøyaktig det jeg har lyst til og når jeg har lyst til det, og ikke en kjeft kan sette en stopper for det!! Politiet kan jo til tider sette en stopper for det, men jeg støtter det du skriver fullt ut. Hvorfor skal folk bry seg så voldsomt med hva alle andre gjør?? Fei for deres egen dør. La andre leve som de vil. Janteloven er alt for dominerende, folk skal ikke la noen andre har det mer morro enn seg selv. tragisk. ps: Jeg fant forresten dette i en annen tråd. Btw: audifanatic, du lå ganske bra breit på Åråsen her om dagen..;) Naais brekk-working..:) Hehe.. Dette er jo et skole eksempel på at man helt klart bør feie for sin egen dør først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 hahaha!! Snakk om dobbeltmoral det siste der da... Har aldri sagt at jeg er bedre enn andre, men har heller aldri kritisert folk for ¨deres feil heller. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg