Gå til innhold

Grisekjøring på Strømmen..

Ranger emnet

phax.

Anbefalte innlegg

Det hadde han selvfølgelig aldri gjort. Dette er bare kjekkaseri bak tastaturet. Lett å leke kis da, når ingen ser deg.

Politiet kan jo til tider sette en stopper for det, men jeg støtter det du skriver fullt ut.

Hvorfor skal folk bry seg så voldsomt med hva alle andre gjør??

Fei for deres egen dør. La andre leve som de vil. Janteloven er alt for dominerende, folk skal ikke la noen andre har det mer morro enn seg selv. tragisk.

ps: Jeg fant forresten dette i en annen tråd.

Dette er jo et skole eksempel på at man helt klart bør feie for sin egen dør først

hahaha!!

Snakk om dobbeltmoral det siste der da...

Har aldri sagt at jeg er bedre enn andre, men har heller aldri kritisert folk for ¨deres feil heller.

å lete opp en tråd som er flere år gammel for så å bruke det imot noen det blir vel litt teit? du har jo sikkert ikke gjort noe som helst galt du heller????

og til deg skurk. hvis jeg skulle lett frem alle trådene hvor du skryter hemningsløst over hva politiet gjør mot deg, og at alle politifolkene vet hvem du er, og i den tråden hvor du faktisk skriver nesten ordrett frem at du driver og svindler forsikringsselskapet ditt! PATETISK! og bare let etter mine gammle tråder, jeg har gjort og sagt mye dumt på dette forumet, men jeg klarer å stå for det jeg sier...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hadde han selvfølgelig aldri gjort. Dette er bare kjekkaseri bak tastaturet. Lett å leke kis da, når ingen ser deg.

Er alltids Kjekkas bak tastaturet. Akkurat som deg og Skurk.

Har ikke noe i mot grisekjøring, og ei heller at folk leker seg i rundkjøringa på shell. Men det finnes grenser.

Dette er jo et skole eksempel på at man helt klart bør feie for sin egen dør først

Se der ja. fant en gammel tråd fra 2004. har vel aldri nektet for å ha sladdet på vinteren, og gjør det gjerne igen. Men er tydelig at du mangler litt info. Var på en stor åpen plass, god belysning og klokka var ikke mye på kvelden. Ikke var det barn tilstedet og jeg hadde grei oversikt over plassen. Du ser ikke meg grisekjøre i sentrums gater eller små gater. Men det visste du vel kanskje?

Undersøk litt mere før du leker kjekkas da.

Skurk skryter jo titt og ofte om alle hans "leke stunder" i tettbebygd strøk og alle politi jaktene han har vært med på.

Er tydelig at enkelte må gå i seg selv og tenke på om det man forteller folk faktisk er kjempe "QLT" eller om det er maks på trynet.

Trenger vel kanskje ikke å fortelle hva jeg virkelig tenker nå?

Hva faan har egentlig din personlige mening om meg gjennom et forum på nettet å gjøre i denne diskusjonen egentlig.

Si det. Tenkte bare på deg. Ser at du drar fram eksempler på hva du har gjort før, og attpå til skryter av å være den mest bråkete naboen i nabolaget. Hater folk som ikke respekterer andre i f.eks ett nabolag eller på veien.

En sånn fyr som prøver å henge på når du blir forbikjørt når du ligger å stanger i 70 i 80 sonen, for så å anmelde meg når du ikke greier å henge på?

Blir vel i såfall du som må anmelde meg. Tviler på at du er så kjent på jessheim området. Pleier alltids å ligge litt over, og ikke har noen gang laget kø på en offentlig vei. Så den der må du lengre nordover med.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar det av ja.. Er vel ingen grunn til å fyre seg opp mot hverandre. Denne tråden var bare et resultat av litt oppbygd frustrasjon over mye bråk om nettene.. Alle "trusler" om spikermatter og olje var for meg bare en åpenlys spøk. Jeg er heller ikke den som gidder ringe politiet.. Men jeg hadde satt stor pris på om verstingene her nede kunne ta grisekjøringa litt lengre unna når klokka tikker over tolv..

Jeg er ikke ute etter å ødelegge morroa for noen som helst. Men bråk om nettene er jeg som folk flest ikke spesiellt glad i..

Som når naboen fant det for godt å spille danseband musikk på full juling klokken halv syv om morran. Da ble jeg rimelig grinete. Gjorde det enkelt, hamra på døra og ba han for helvete skru ned musikken før jeg kasta på både han og anlegget på havet. Er ikke like lett få rånerne til å dempe seg desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å lete opp en tråd som er flere år gammel for så å bruke det imot noen det blir vel litt teit? du har jo sikkert ikke gjort noe som helst galt du heller????

og til deg skurk. hvis jeg skulle lett frem alle trådene hvor du skryter hemningsløst over hva politiet gjør mot deg, og at alle politifolkene vet hvem du er, og i den tråden hvor du faktisk skriver nesten ordrett frem at du driver og svindler forsikringsselskapet ditt! PATETISK! og bare let etter mine gammle tråder, jeg har gjort og sagt mye dumt på dette forumet, men jeg klarer å stå for det jeg sier...

heheh:P Skurk:P

Slædde i rundkjøring så politiet ser deg, også stopper du?

Det er vel det minst smarte man kan gjøre da, du vet jo at lappen ryker på det.:drive2

Det gjør ikke jeg, satser på å kjøre fra dem.

La rundt volvon på en prkeringsplass i 4-5tiden en natt her, men det jeg ikke så, var politibilen som to og gikk på tomgang uten lys mellom to hus.

Blålysan kom på, og ut fra parkeringsplassen kom en volvo 245 på tværra, og fortsattre gjennom 60-sonen med den klarte, og etter et par kilometer var politibilen borte.

Har ikke brukt volvoen etter denne hendelsen da.

:D :D :chairshot dukenukem :thumb :volvsmile :win :race kiddie :boxing :kiss

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så... Finnes kurrante hørselvern vettu, både med og uten radio, slik at du kan høre P1.

Gjør det? genialt! Må kjøpe med engang. Kanskje kjøpe en trimma scooter i samme slengen så jeg kan stå og ruse utfor soveromsvinduet ditt om natta!

*viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skurk: når folk leser postene dine, enten historiene dine er sanne eller om du har lagt på 50%- så er det ordene folk husker deg for. slik jeg "kjenner" deg fra inntrykket du har gitt meg på forumet, er du en som gjør som du vil akkurat der og da, uten å ta hensyn i det hele tatt. du skryter over at du ikke er mors beste barn (er ikke jeg heller, og jeg har gjort hårreisende ting som også involverer politi..) men jeg kjører ikke svin i sentrum hvor det kryr av folk osv. og blir sur når jeg får irettesettelse, enten det er av politi eller folk på forumet++, fordi de ikke kan passe sine egne saker..

hva om folk hadde begynt å plage deg like mye som du plager andre (i den grad du gir inntrykk av på forumet at du plager folk) gjerne med ting som du ikke har interesse for.. spille opera utenfor soveromsvinduet ditt en dag du ska noe viktig dagen etterpå, fordi operaspilleren ville spille høy opera akkurat der og da. sekkepipe?

lær deg å se ting fra andres perspektiv, at du er en motpol mot veldig mange mennesker tror jeg de fleste på forumet har forstått, men hva om motpolene dine (de som ligger med nålen på grensen og gir aldri full gass eller er over 4000omdreininger) begynner å plage deg like mye som du plager dem?

setter du deg ned og tenker deg om 2ganger så tror jeg selv du er enig i at det er oppførselen deres som er den mest fornuftige, selvom din er den gøyeste (oppfattes subjektivt, jeg syns ikke det er gøy å plage folk nattestid)

men for all del, jeg er ikke den riktige ræven som fiser, da jeg går med slakke bukseseler selv- men jeg blottlegger meg ikke fra topp til tå om sommeren når det er varmt og lar selene henge fritt fordi det er mest komfortabelt..

du sier at folk her inne kjenner deg privat? jeg vet såpass mye om deg, om historiene dine er sanne eller ikke- har ikke noe å si i den sammenhengen, fordi at du syns du er tøff når du forteller dem.. det er nok for meg, og heller ville bli sett med veldig mange andre før jeg vil bli sett sammen med deg..

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig var det en bergenser med ei 1,8liter folkevogn som kunne fortelle meg det.

Vel, vel...om du ikke vil bli sett sammen med meg, så er vel det ditt valg.

Så du mener jeg skriver for å at jeg tror jeg er tøff?

Har aldri trodd at jeg er det, og har heller aldri hevdet at jeg er det.

Jeg er i det minste meg selv...heele tida.

Om jeg er ute blandt folket eller om jeg er på besøk hos bestemor, så er jeg akkurat samme type for det...bruker akkurat samme vokabular.

Fått hørt flere ganger at jeg er plagsomt snill jeg da.

Det eneste som får meg til å tenne er urettferdighet.

Gidder egentlig ikke å sitte her å forsvare meg...bli kjent med meg først, og døm meg etterpå sier nå jeg.

Resten f¨r tro hva faan de vil..

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig var det en bergenser med ei 1,8liter folkevogn som kunne fortelle meg det.

Vel, vel...om du ikke vil bli sett sammen med meg, så er vel det ditt valg.

Så du mener jeg skriver for å at jeg tror jeg er tøff?

Har aldri trodd at jeg er det, og har heller aldri hevdet at jeg er det.

Jeg er i det minste meg selv...heele tida.

Om jeg er ute blandt folket eller om jeg er på besøk hos bestemor, så er jeg akkurat samme type for det...bruker akkurat samme vokabular.

Fått hørt flere ganger at jeg er plagsomt snill jeg da.

Det eneste som får meg til å tenne er urettferdighet.

Gidder egentlig ikke å sitte her å forsvare meg...bli kjent med meg først, og døm meg etterpå sier nå jeg.

Resten f¨r tro hva faan de vil..

hva har hvilken bil eg kjører og hvor jeg bor med dette å gjøre?

og du mener du blir forhåndsdømt av meg, og mener jeg er urettferdig? så det er rettferdig at du mener jeg er idiot (slik du utrykker deg mellom linjene) pga jeg vil ha trygg bil med plass til stereo (stv) jeg forklarer bare hvordan jeg oppfatter deg på forumet- og det bør vel kunne trekkes diverse paralleller til personligheten din privat. om du er snill med enkelte individ eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, men det er som jeg har poengtert tidligere hvordan du oppfører deg på forumet jeg kritiserer deg for. og hvordan du oppfører deg ovenfor bestemora di eller katten din er for meg likegyldig og har ikke en dritt med din oppførsel på forumet å gjøre. håper du i framtiden kan svare på tiltale, og ikke alslags mulige dårlige bortforklaringer, og dømme meg som en "familiefar som kjører med nåla på grensen" pga det er det biler som min som regel blir brukt til, blir det samme som å si du er en araber fordi w123(er det du kjører?) er en mer populær bil enn min i arabia, og er absolutt urettferdig og meget forhåndsdømmende.. (her tar jeg deg faktisk for å bryte 2 av dine egne "lover" i en og samme post.

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skakke jeg gå i mot eller for deg her skurk, men bare så du vet, er ikke like lett å blir kjent med folk.. skikkelig kjent azza, via et forum når man gjerne sitter på hver sin side av landet.. hehe

om du er snill eller slem er meg rivende likgjyldig.. men det bergenseren her snakker om, er måten du framviser deg selv på.. som får folk til å tenke idiot.. hehe

finnes seff de få av oss som enten tenker litt lenger, eller ikke legger så mye i det, som syns du virker normal..

er nok heller det at du har forklart deg litt feil (sier ikke det er bevist fra din side) eller at folk har tolket det du har sagt feil (det er hvertfall ikke din feil).. bare en lite tanke.. hehe!

og ja, vær deg selv.. uansett hva,hvor og hvordan.. respekt av slikt!!

men kan vi nå komme oss tilbake til strømmen?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det? genialt! Må kjøpe med engang. Kanskje kjøpe en trimma scooter i samme slengen så jeg kan stå og ruse utfor soveromsvinduet ditt om natta!

*viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin* :D

uuuu. Det må nok noe mere en en jævla moped til for å vekke meg ja. Problemet for deg er at det er lite med vinduer der jeg sover!:drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider