ealoken Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 merka no bråk i kveld? en *kremt* blå bmw *kremt* har kjørt forbi der ca 100 ganger i kveld. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Og forresten, skurk, takk for at du har mange innlegg i denne tråden. Kjekt med nattaeventyr før man skal legge seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Kommer ikke tilbake til strømmen før jeg får tilbake lappen min 3.september :P Jeje..får tro hva dere vil.. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Og forresten, skurk, takk for at du har mange innlegg i denne tråden. Kjekt med nattaeventyr før man skal legge seg. Skal jeg synge en sang for deg også eller? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 herre freden.... Kjenner ekstra godt at jeg ikke savner Brekstad og Bjugn når jeg leser dette her.. kan ikke tråden bare stenges siden trådstarter har fått fram sine poenger og meninger. Har vel ikke vært noe særlig forsøk på å diskutere emnet her, så ser ikke nytten den har. Case Closed Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 merka no bråk i kveld? en *kremt* blå bmw *kremt* har kjørt forbi der ca 100 ganger i kveld. Nei ikke merka mye til det ikveld, satt faktisk og tenkte at det hadde vært ganske stille ikveld jeg! (håpet folk hadde tatt hintet) Er vel ikke blant de mest bråkete bøttene den bimmer'n da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dozer Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Kommer ikke tilbake til strømmen før jeg får tilbake lappen min 3.september :P Jeje..får tro hva dere vil.. Da er i alle fall veiene litt tryggere... Maken til idiot skal du lete lenge etter. Folk kan godt kjøre fort og leke seg, så lenge det er i kontrollerte former på steder der man ikke setter andre sine liv i fare. Men råkjøre i tettbygde strøk med barn og folk i gatene, hadde det vært i min gate og jeg hadde fått tak i deg.......... Lek med ditt eget liv, ikke andres! Siter 1992 Audi S2 2000 VW BORA 1.9 TDI x 1986 VW GOLF 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ...hadde det vært i min gate og jeg hadde fått tak i deg.......... blablabla... "jeg har sprekk i intercooleren, derfor kjørte jeg ikke ifra deg" "hadde jeg sett han som gjorde innbrudd i bilen min, så...." "hadde jeg tatt til venstre der, så hadde jeg kommet først" tomme tønner romler mest ja, det er helt klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Pleier selv å snakke til folk når småunger er ute å leker i byggefeltet her å dem kjører alt for fort.. Ene naboen her hev seg i bilen å kjørte etter en ungdom, og fulgte etter han helt til butikken, for å så true med å kaldkvele han på åpenlys dag hvis han fortsatte med burningen og herjingen i boligområdet.. Folk kan gjerne drepe seg selv, men ikke andre. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hehe, jeg hører hvilken bil som bråker når jeg er hos dama.. ikke så vanskelig å gjette ealoken ;) Jeg får ringe han og skrike råner i tlf etterpå babyhmm? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 min bil som bråker? jeg kjører sjelden gris på strømmen gitt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Var ikke deg jeg siktet til ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heavybrg Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Mange spennende mennesker på bilforumet gitt, og Skurk er vel største anti-helten av alle :rockets Har dere ikke pol'ti sørafor? I Trondheim er ordensmakten ville etter å samle på ungdommens førerkort og kronasjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 jo masse politi her, men er så mye fargeforskjeller på utestedene også så politiet har nok med de om du skjønner hva jeg mener. hender de er innom strømmen for og hilse på , men de må jo ta oss for og bøtelegge oss. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 min bil som bråker? jeg kjører sjelden gris på strømmen gitt. er vel sjelden du i det hele tatt lufter bilen din noe særlig. Er litt greit å dra bensin motoren over 2500rpm, om du ikke gjør det hver dag, så prøv 1 gang i måndeden i alle fall.alacocaina Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg