2Fat 2Fly Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 spotta ved bilbyen, mener å huske at det var hvite skilt, så dro den i godt skuv på omkjøringsveien, bilder å specs? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Woooow,du har sett en skyline,kan verden få være så snill å gå videre uten at du trenger å si det til alle? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 japp :) hele verden skal få vite det :D JEG SÅ EN SKYLINE!!!!!!!! jævla tosk... Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 japp :) hele verden skal få vite det :D JEG SÅ EN SKYLINE!!!!!!!! jævla tosk... da disse bilene er mer og mer vanlig og se rundt omkring i norge så er det vel snart på tide å slutte med å skrike høyt om at man har sett en original (slik jeg har oppfattet det) skyline. og som ett svar til ditt saklige svar: tosk selv birthday Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 det var da fan korr sure dere var da hvis han syntes skyline e en kul bil så må han få lovt til det Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Vet at S2dealer her på forumet har kjøpt seg skyline, det kan være han:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 da disse bilene er mer og mer vanlig og se rundt omkring i norge så er det vel snart på tide å slutte med å skrike høyt om at man har sett en original (slik jeg har oppfattet det) skyline. og som ett svar til ditt saklige svar: tosk selv birthday haha lol ikke la meg begynne på deg en gang! du taper uansett :) jeg har faktisk ikke sett en R34 i trondheim jeg ;) FU Volvo_sleeper Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Så ufyselig vanlige er ikke disse bilene blitt... Så om noen har bilder og specs hadde det vært mottat med smil :) Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Vet at S2dealer her på forumet har kjøpt seg skyline, det kan være han:) Skummelt hva som skjer med folk, ja :-) Betyr vel sikkert at AutoG snart har en Skyline til salgs? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 har sett en mørk R34 selv et par ganger siste uka. Var prøveskilt på den da. og så helt orginal ut Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Skummelt hva som skjer med folk, ja :-) Betyr vel sikkert at AutoG snart har en Skyline til salgs? Hehe, den skulle vell brukes som banebil. Tror ikke den blir solgt før det hvertfall. Kan ikke plutselig kjøpe seg japse når man "jobber" blant Audifrelste heller da:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 haha lol ikke la meg begynne på deg en gang! du taper uansett :) jeg har faktisk ikke sett en R34 i trondheim jeg ;) FU Volvo_sleeper hva sa du at du skulle gjøre? ta det skriftlig på forumet du, så skal jeg spore IP adressa di.. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jeesus christ gutter, voks opp! Her! Ta en smil! Bilder og specs! Man ser ikke r34 hver dag, og la nå for faen folk få spørre om skyline hvis de syns det er en kul bil, uten at folk skal blande seg så jævlig oppi det. Takk for oppmerksomheten Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Enkelte som ikke tåler at en Skyline er mere digg å spotte en en USSEL 240 eller en tragisk Alfa! Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Farge var det på den a? Jeg har solgt en R34 GTR til Trondheims området... Den hadde den typiske blå R34 fargen.. 840hk... Gikk som et lite helvette... Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg