rennfahrer Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Enkelte som ikke tåler at en Skyline er mere digg å spotte en en USSEL 240 eller en tragisk Alfa! eller en tragisk peugeot... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Herregud, dette er ikke en "kritiser de andres biler", men er faktisk en stakkar som prøver å fortelle at han har sett en bil han liker. Men nok ot, bilder anyone?:D Djises. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 eller en tragisk peugeot... Se humoren i dette da søten! Ikke jeg som begynte å disse tråd-starteren`s spottings... :phatyo Over til fakta! Tråd-starter (inkludert meg)har lyst på bilder! Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 heaheaheahea Volvo_sleeper, gå hjem å vogg!! :D Mrleone: den var mørk, men tror den var mere svart enn blå, å hadde den 800hk+ så gikk den rævva :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Slenger meg på her, så denne R34'n på samme sted for ca ei uke sia. og fordi om det er vanlig å skrive om skyliner her så er det vel lov å gjøre det flere ganger? det er fortsatt flere 240'er her enn linere som jeg har fått med meg ihvertfall. Må forresten ta med at jeg faktisk ikke lenger tør å skrive om jappser lenger på dette forumet pga. sure folk som alltid klager... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Misunnelse og jantelov har skylda for at tråder som dette sklir fullstendig ut. Dessverre skjer det daglig her inne. Hvis en tråd plager deg er det faktisk ikke så vanskelig å la være å lese den! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Woooow,du har sett en skyline,kan verden få være så snill å gå videre uten at du trenger å si det til alle? kan ikke du skjerpe deg a? faen for noen latterlige innlegg du kommer med Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 møtt en MØØRK blå/svart R34 ved samfundet her for ei stund sia... og ikke kom og si at det e en vanlig bil her i trøndelag vertfall!! morrobil... men du får my anna tøfft te den prisen og asså ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 junauto: ja den var møøøørk ja :) ja jeg har ikke sett R34 her i trøndelag ijaff Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 kan ikke du skjerpe deg a? faen for noen latterlige innlegg du kommer med Ja,det er helt villt,må nesten slutte med disse latterlige innleggene før noen kommer på døra mi å voldtar meg.Neida. Nok OT fra meg i denne tråden. VI VIL SE BILDER!Noen her som har bilder? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hvis nånn gidde og ring Bjørnstad bil så veit helt sikkert han kæm som har en mø"øøøø"rk R34 i Trøndelag!! han e jo midt norges STØRSTE entusiast/samler av skyliner!!! og hvis det e 800++ hk så bli æ redd!! dæm e vanskelig og kontroler med sine "500" orginale hk!!!! børr ha nånn tima bak rattet ska du BRUK vogna vertfall :):) (drifting KAN gå galt) *selvprøvd* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hvis nånn gidde og ring Bjørnstad bil så veit helt sikkert han kæm som har en mø"øøøø"rk R34 i Trøndelag!! han e jo midt norges STØRSTE entusiast/samler av skyliner!!! og hvis det e 800++ hk så bli æ redd!! dæm e vanskelig og kontroler med sine "500" orginale hk!!!! børr ha nånn tima bak rattet ska du BRUK vogna vertfall :):) (drifting KAN gå galt) *selvprøvd* Det er nok S2dealer det her, er vell den eneste som har tatt inn en slik i det siste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 den stod ihvertfall med en gjeng av japser, en rød supra f.eks å en F150 Lightning Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 den stod ihvertfall med en gjeng av japser, en rød supra f.eks å en F150 Lightning Lightniningen var sikkert sølvfarget med estuning.no på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 jopp, husker ikke hva han heter han som har den i farta Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg