Hansien Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Heisann, er på utkikk etter en norsk forza driftingklubb som er ganske aktive... Har noen krav jeg ønsker at klubben har: Dere spiller fm2 såklart =) Dere er aktive dere satser / har en klubb med alt i fra 3 til 8 medlemmer (Mest så alle får spilt sammen, og slippe å måtte dele laget opp i 2 under klubbkvelder) Etter som jeg forstår så har vi: (Norwegian) Drift Army, men ettersom jeg forstod da jeg las tråden så hadde de nok folk Også har vi Norwegian forza drifters (Vist det er en klubb da) men der virker det som alle er med. men vist det ikke er noen andre norske, så kan jeg godt være med på å starte en da =) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Norwegian drif army trenger medlemer. vi er kun 5 medlemmer og vi satser på rundt 7-8 medlemer, se i tråden om kontakt info, updater tråden no Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Også har vi Norwegian forza drifters (Vist det er en klubb da) men der virker det som alle er med. Stemmer at det er en klubb. Kan også nevne at vi ikke har hatt problemet med at vi har blitt 8 stykker også ikke fått plass til folk de siste 3-4 ukene :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 jeg vill gjerne prøve meg :P litt fersk på live delen men =) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Stemmer at det er en klubb. Kan også nevne at vi ikke har hatt problemet med at vi har blitt 8 stykker også ikke fått plass til folk de siste 3-4 ukene :) Det som er fint med så mange i en klubb er at det blir morsommere og drifte, når man er 8 i rommet da selfølgelig. På en liten bane som Tsukuba så blir det jo folk overalt! :disco Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Er lett med! Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er med jeg ;) GT TwoFingaz Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg