Gå til innhold

Turbotassen: Prosjekt Volvo 244 "Gröna lynet"

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

Gadd ikke å begynne på malingen pga for lite maling igjen.. Tok heller å demonterte å rengjorde forgasser osv.. Og når jeg først var i siget, tok jeg av toppdekselet og lakkerte det også..

Fikk også tak i ein turteller.. Er jævlig å kjøre bil uten turteller synes eg, så tok meg 3 min å montere å koble den opp.. :driving

Også hengte jeg opp svenskeflagget, monterte mer neon, og hang wunderbaums bakover i vogna. Fy flate det stinker. Kjenner lukta fra garasjen og ut på parkeringen :P

DSC00010.jpg

DSC00013-1.jpg

DSC00018.jpg

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei der allihopa. Da var bilen avskiltet, og har fått laaaaaaaaaaaang liste fra statens vegvesen sin kontroll :P her er noen utdrag.

- farge ikke lik som vognkort sier

- dårlige bremser

- manglet 2 lyspærer

- rakrør, og da mener jeg rakt, 3" rett fra motor og bak

- manglet innvendig speil

- dårlig sikt grunnet stjerne i frontruta

- dårlig sikt grunnet alt for mye terninger og dill

- manglet noen hjulmuttre

osv osv.. satan han karen hadde en dårlig dag :P nå må jeg bruke prøveskilter når jeg skal ut i skauen på vinteren. ergelig.

forresten, han karen som klippa meg, fra satans vegvesen, han ble forbanna når han skulle få av skiltet.. 10 popnagler i hvert skilt ble godt mottat :D -

Noen som trenger en jordebil? grønn, og fin? den er eu-godkjent i ett år til.. trenger bare å fikse litt, og hente skiltene ut igjen :P

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider